Swalmen 24 september

swalmen.jpg

En een beetje wind (neen niet van het japanse eten) helpt ook wel.
Wat een pech, wind lijkt zaterdag niet op het menu te staan.

Succes toegewenst aan onze Kristof en Peter in deze strijd tegen den Hollanders. Na het succes in Wiekenvorst zijn de verwachtingen zeer hoog gespannen.

Bart.

straftraining

Voor alle verliezers van vandaag is er morgen een straftraining op Veronica Bemmel. Zo vanaf een uur of 2 (eerder mag ook)
Alex is van deze training vrijgesteld:D

Loet

Proficiat aan de toppers! Gisteren heb ik regelmatig
met jaloerse blik omhoog gekeken. Wellicht kom ik na de Posbankloop nog langs vandaag.

Een leuke dag gehad. Organisatie was super geregeld en heerlijk on-swalmens weer. Minimale wind, en de enige turbulentie die ik ben tegengekomen waren soms in de kleine belletjes. Lekker dagje gevlogen. Genoeg 1000 punters voor mijn doen :). helaas wel een midair in de last flight taak waar ik na een minuut een midair had met mario. Daarna nog wel 4 minuten doorgevogen met een gat in mijn vleugel om de volle 1000 te halen. Voor de rest lekker gevlogen. Na de wedstrijd lekker bij de chinees vergaderd en gegeten. Zeker een topdagje wat mij betreft zelfs met de schade. Nu nog de twister II klaarmaken voor volgend seizoen en daarnaa vliegen om de kist goed te leren kennen

Ben zeer benieuwd naar de verhalen van Peter en Kristof vandaag in Wiekevorst

BvdB

de enige turbulentie die ik ben tegengekomen waren soms in de kleine belletjes.

de enige turbulentie die ik ben tegengekomen werd veroorzaakt door m'n tip turbulatoren.

Gisteren ondervonden dat een wedstrijd ook leuk kan zijn als het resultaat een keer wat minder is.
Felicitaties aan Jan met het behalen van een 1000-der op z'n eerste F3K wedstrijd!!!

Bas

Laatst bewerkt:
Nog nooit zo ontspannen op een wedstrijd gestaan :)

Peter Schmitz heeft in zijn eerste wedstrijd gehakt gemaakt van het mini veld door even 8 duizenders te vliegen!!! We zien je dat graag volgend jaar bij de F3K ook eens doen ;)

Als je dan aan het eind van het seizoen met 24 man bij de chinees zit en alleen maar lachende gezichten ziet kan je met recht van een geslaagd NK en een schitterende afsluiting spreken.

Heer Schmitz gefeliciteerd met u overwinning.en wat zal de dlg kudde weer verbaasd zijn geweest dat ook deze dlg wedstrijd weer makkelijk is gewonnen door een f3j piloot.

Back