Synapse Experimental Airlines

Bedankt voor de reacties weer iets om in mijn achterhoofd te houden tijdens de volgende bouw. Ik zal eens kijken of ik die lijm kan vinden.
Volgende bouw wordt denk ik een weer een Axon. Bij de Photon ben ik bang dat de propeller in beeld van de Gopro komt. Verder wil ik een 2200mAh 3s lipo gaan kopen. Ik had uitgerekend dat de ledstips die ik wil gaan gebruiken in totaal 60mA per minuut verbruiken.
Hoe zetten jullie de servo's vast op depron?

Ik rol de servo's in twee lagen afplak tape en lijm ze vervolgens met hot glue op het depron. Je hoeft alleen het afplak tape in te snijden en je trekt de servo er zo uit.
Succes!

Grt,
Ferry

Test: Na de leds 5 minuten te laten branden wordt er 122 mAh bijgeladen. Klopt dus ook niet met de berekening.

Konstruktielijm van Bison wil ik gaan gebruiken. Het depron is besteld, als dat binnen is zal ik de lijm en hotglue gaan testen.
Dat is ook een erg omslachtige berekening met veel aannames die niet nauwkeurig zijn.
Het lijkt me een nog al hoog verbruik dan moet je nu wel vliegen met heel veel licht.:confused:
Je kunt beter je lipo opladen en testen hoe lang je leds goed branden en je lipo niet te ver leeg raakt door de spanning constant te meten en de tijd te meten natuurlijk.
Dan heb je een test resultaat waar je beter op kunt vertrouwen.

Konstruktielijm van Bison is een schuimende lijm die ook een vullende werking heeft maar de droogtijd
is te lang voor normaal bouwen.
Voor hout op schuim b.v. motorschot is het soms wel goed bruikbaar en dat is de reden dat ik het ook gebruik.
Het heeft een viese gele kleur en dat is lelijk vooral bij witte depron.
Het is slecht lang te bewaren omdat de spuitmond dan verstopt raakt.
Met de creation alles lijm moet het goed passen maar het is insmeren op beide vlakken een minuut indrogen en samenvoegen even wachten en je kunt verder met bouwen en het is kleurloos en goedkoop.;)

Laatst bewerkt:
Hoeveel meter ledstrips heb je op dat vliegtuig zitten?
De meeste ledstrips zijn ergens tussen de 5Watt en 10Watt per meter! Alleen de ledstrips met heel veel leds per meter verbruiken meer maar dan zelden meer dan 15Watt per meter.
Als je een ledstrip van 15Watt hebt is dat maximaal 15Watt per meter maar waarschijnlijk 15Watt per rol van 3 meter of 5 meter! Volgens mij heb je geen 3 meter of nog meer aan ledstrips op je model.

Ik rol de servo's in twee lagen afplak tape en lijm ze vervolgens met hot glue op het depron. Je hoeft alleen het afplak tape in te snijden en je trekt de servo er zo uit.
Succes!

Grt,
Ferry

Dat is ook een goeie.

Dat is ook een erg omslachtige berekening met veel aannames die niet nauwkeurig zijn.
Het lijkt me een nog al hoog verbruik dan moet je nu wel vliegen met heel veel licht.:confused:
Je kunt beter je lipo opladen en testen hoe lang je leds goed branden en je lipo niet te ver leeg raakt door de spanning constant te meten en de tijd te meten natuurlijk.
Dan heb je een test resultaat waar je beter op kunt vertrouwen.

Konstruktielijm van Bison is een schuimende lijm die ook een vullende werking heeft maar de droogtijd
is te lang voor normaal bouwen.
Voor hout op schuim b.v. motorschot is het soms wel goed bruikbaar en dat is de reden dat ik het ook gebruik.
Het heeft een viese gele kleur en dat is lelijk vooral bij witte depron.
Het is slecht lang te bewaren omdat de spuitmond dan verstopt raakt.
Met de creation alles lijm moet het goed passen maar het is insmeren op beide vlakken een minuut indrogen en samenvoegen even wachten en je kunt verder met bouwen en het is kleurloos en goedkoop.;)

Konstruktielijm had ik gekocht voor een ander project en wilde het eigenlijk ook voor de depron gebruiken. Ik ga toch maar eens op zoek naar die creation alles lijm van de Action. Het wiel niet 2x uitvinden...

Hoeveel meter ledstrips heb je op dat vliegtuig zitten?
De meeste ledstrips zijn ergens tussen de 5Watt en 10Watt per meter! Alleen de ledstrips met heel veel leds per meter verbruiken meer maar dan zelden meer dan 15Watt per meter.
Als je een ledstrip van 15Watt hebt is dat maximaal 15Watt per meter maar waarschijnlijk 15Watt per rol van 3 meter of 5 meter! Volgens mij heb je geen 3 meter of nog meer aan ledstrips op je model.

Bij de gegevens van die ledstip van 1m staat, 60 leds, 15W, 720 lumen en die 2x. Die andere is 90cm, 90leds, 12.6W en
630 lm.

Back