'T crashes topic

&

FF voor de duidelijkheid dit topic is niet bedoelt om te vertellen hoe goed jullie zijn.:(:(:(

Maar om crashes te posten dus aub hou het daar bij in dit topic ;)

respect the noobs

Was meer om te jenne zenne, moet je toch tegen kunnen :).
Van de comment van Murky druipt het sarcasme trouwens gewoon af :rolleyes:.

Tuurlijk rij ik ook eens stukken, zelfs op circuit :).
Staat trouwens een foto van een crash een paar pagina's terug die van mij komt :D.

Het kan zelfs zijn dat als je de auto plat op de tafel drukt dat de moer de bladder niet raakt (ook geen idee hoe het heet in het nederlands :)), maar tijdens het rijden kan je auto dieper zakken door putten in het parcours of scheef te landen (zijwaarts gekanteld). Dan is het mss wel mogelijk dat je moer de bladder raakt.

Klopt! De standaard bladders waren veels te stug. Nu heb ik degene van de e-revo erin gehangen (veel soepeler) en waren nog eens super goedkoop ook.

2setjes voor 4 shocks kost maar 8 euro, dus dat valt gelukkig mee :).

Dacht hier nooit wat te gaan plaatsen, maar ik heb het voor mekaar..... :p
Ben ik zojuist heerlijk aan het rijden met mijn buggy (Velineon-setje, 3S Lipo), klap ik vervolgens tegen een gigantische kei aan die bij ons voor de deur bij het grasveldje ligt. Gevolg/resultaat is dat de dogbone linksachter van mijn Team Asso. B4.1 (buggy) helemaal naar de ****** is. Heb dus net maar via i-net een nieuwe besteld. Het vreemde is wel dat er verder niks gebroken/verdwenen is.

wat is er ondertussen ? waar schaam je je voor ? ;)

edit: stewie begrijpt mij. het was sarcastisch, wat niet weg neemt dat ik ontzettend goed rijd en ook bijna zelden een noemenswaardige crash meemaakt.

Niks ondertussen en ik schaam me ook nergens voor :oops: woehaha

Maar het was meer om te verkomen dat meerderen dalijk in dit topic vertellen hoe goed ze wel niet zijn en daar is het hier helaas niet voor bedoeld.:cool:

en dit noemen ze Preventie ;)

gr.

Dacht hier nooit wat te gaan plaatsen, maar ik heb het voor mekaar..... :p
Ben ik zojuist heerlijk aan het rijden met mijn buggy (Velineon-setje, 3S Lipo), klap ik vervolgens tegen een gigantische kei aan die bij ons voor de deur bij het grasveldje ligt. Gevolg/resultaat is dat de dogbone linksachter van mijn Team Asso. B4.1 (buggy) helemaal naar de ****** is. Heb dus net maar via i-net een nieuwe besteld. Het vreemde is wel dat er verder niks gebroken/verdwenen is.

Niets vreemds aan. Ik heb in mijn begintijd deze auto gehad en je moet eens goed kijken als je nog eens crashed.
Die asso zijn plastiek onderdelen kunnen bijna dubbel plooien en veren dan nog steeds terug :). Staal doet dat uiteraard niet :).

Vriendin in de bocht (meer uit de bocht) dit weekend. Net mijn HPI Bullet voorzien van een 150A / 2160 Kv set, rijdt ze vol gas op een stoeprand :( Schade is beperkt gebleven tot een ball stud. Alleen duurt het wachten op HPI onderdelen altijd zo lang als het niet op voorraad is.

Dag later heeft ze het voor elkaar gekregen de Rustler flink heen en weer te laten stuiteren tussen boomstammen die naast de weg lagen. Alu schockcap gebroken, gelukkig heb ik er daar nog een paar van.

Vriendin in de bocht (meer uit de bocht) dit weekend. Net mijn HPI Bullet voorzien van een 150A / 2160 Kv set, rijdt ze vol gas op een stoeprand :( Schade is beperkt gebleven tot een ball stud. Alleen duurt het wachten op HPI onderdelen altijd zo lang als het niet op voorraad is.

Dag later heeft ze het voor elkaar gekregen de Rustler flink heen en weer te laten stuiteren tussen boomstammen die naast de weg lagen. Alu schockcap gebroken, gelukkig heb ik er daar nog een paar van.

Dan kun je idd nog vooruit.
Misschien is het handig eerst op een openm veld te rijden met je vriendin ;)

wat is er ondertussen ? waar schaam je je voor ? ;)

edit: stewie begrijpt mij. het was sarcastisch, wat niet weg neemt dat ik ontzettend goed rijd en ook bijna zelden een noemenswaardige crash meemaakt.

Ik zou zeggen koop een lollie en een ballon en hups party:D
Rene froger whe are the champions erop.
Of tina turner simply the best.

Vergeet vooral niet een veer in je reet te steken.
Hahahah

Upgraden/maken is altijd leuk
Hier is daar het weer ook echt naar(regen)

Daar heb je helemaal gelijk in! Het weer is gewoon om te huilen op dit moment. Nu moet ik zeggen dat de vooruitzichten ook niet erg om naar uit te kijken zijn, dus dat gaat gewoon binnenshuis klussen worden! :mad: :p

Wahahaha over vriendinnen gesproken....
Ik wilde vandaag met die nieuwe Vorza rijden (prima ding)
Nou wilde mijn vriendin ook mee maar dan wel met de E maxx.Dat is natuurlijk wel ok maar ik heb pas een nieuwe body gespoten voor de Maxx dus moest ze wel verzichtig doen.....

img0912j.jpg

img0913od.jpg

Maar de body is nog heel zij ze :D:D:D

En daar mocht ik het deze keer mee doen.. :hammer::hammer::hammer:
Schijnt de zon weer is.wahahaha Emaxx kapot humzzz
Bedankt schattje... :D

Wauw, die Crash van de E-maxx doet mij denken aan mijn eigen crash met de Hot Bodies Ve8

Laatst bewerkt door een moderator:
Back