T.O.P. Racing Topic

Hij komt, hij komt, .....

Zojuist het goede news ontvangen dat mijn EX binnenkort (lees midden volgende week) geleverd gaat worden :yes:

Wordt a.s. zondag dan varen met de oude Photon of niet rijden :onweer:

Hoe goed kan de Speedpassion Stock Esc tegen water en wat kan ik daar aan verbeteren. :rolleyes:

Andre

Hij komt, hij komt, .....

Zojuist het goede news ontvangen dat mijn EX binnenkort (lees midden volgende week) geleverd gaat worden :yes:

Ja inderdaad net na het NK :(

Hoe goed kan de Speedpassion Stock Esc tegen water en wat kan ik daar aan verbeteren. :rolleyes:

PlastiDip. Neem ik mee op het NK als het goed is. Werkt super, een soort vloeibaar rubber wat je prima om je elektronica kan smeren om het waterdicht te krijgen.

Groet Robert

Geldt dat ook voor jou :confused:

Zo ja ? Waarmee rij jij dan het NK.

Bedankt.
Nu maar hopen ( tegen beter weten in ) dat we het niet nodig hebben :)

Andre

Jep dat geld helaas ook voor mij. TOP heeft zijn prioriteiten van de "eerste" kits ergens anders gelegd dan bij het NK Elektro.

Tegen beter weten in... 2,1mm regen op zaterdag en 5mm op zondag :mad:

Groet Robert

Even genoeg voor vandaag:

522193_3335390496453_1019296824_33103218_629584795_n.jpg

Groet Robert

Persoonlijk ook niet mijn favoriet zo, maar het sealen met (doorzichtige) secondenlijm heeft wel degelijk ernstig nut, bij mijn laatste auto had ik reeds na een paar runs de shocktower gesloopt. Nooit eerder gehad maar normaal wel gesealed....deze keer dus niet en zie daar het resultaat....

Mijn Photon EX:

CIMG0519.JPG

CIMG0520.JPG

CIMG0521.JPG

CIMG0522.JPG

Erg blij met de auto. De eerste dag trainen meteen al mijn persoonlijke record verbroken op het thuis circuit. Dat belooft wat voor de rest :)

Regards Robert

Andre.

Wat bedoel je precies? Speling in de stuur armpjes. Ik begrijp hieruit dat jou lagers speling hebben in je stuur hubs? Daar heb ik echt geen problemen mee gehad.
Maar wanneer je de speling van je aandrijf assen bedoelt in je lagers, daar heb ik een 0,1*5 shim bij geplaatst, zoals eigenlijk altijd bij alle auto's zit.

Groet Robert

Speling in de stuur hubs / stuurarmpjes i.d.d.
Alu armpjes van de twee-punts stuurinrichting !

Lagers vallen er vanzelf uit en er is speling ( meer dan ik normaal zou vinden ) in op en neerwaardse richting.

Andre

Ow voor de stuur inrichting, daar heb ik dikkere shims gebruikt.

Als je me een E-mail stuurt kan ik je de PDF sturen :)

Groet Robert

Back