T.O.P. Racing Topic

hey emil
gaaf . heb je fotos voor ons.
photon colega;)

Hahahaha nog niet.
Zal er morgen een paar maken.
Je kent de auto. Eric reed er mee.
Nu rijden er 2 Photons bij ERCE en een derde komt er misschien aan en zelfs een 4de.

Wat een auto zeg. Ik reed zelfs met oude banden nog goede ronden tijden.
Echt super.
Hij rold veel beter door de bocht dan alle andere auto's waar ik mee heb gereden en heb gehad. Beste auto tot nu toe.

Volgende week naar Mol en als Jean Paul mee gaat zijn er 3 Photons in Mol en als Eric mee gaat zelfs 4.

Maar wat hoor ik Marcel, heb je een Tekin regelaar gekocht?
Is een goede combo met de Photon en als je een Tekin motor neemt word ie nog sneller.

Je krijcht geen spijt van de auto. Hij is echt super.
Heb zaterdag de auto gehad. Een LTC-R kap er op gezet en mijn setup die ik bij de auto die ik geleend had er op gezet met wat kleine wijzigingen.
De voorbanden zijn namelijk helemaal op en ondanks dat ik voor geen rubber meer heb gaat ie nog als een speer.
Woensdag gaat er eimand anders met mijn auto rijden. die wil er mee rijden en koopt er misschien ook 1.
Hij heeft nu een Xray T2 008 en daar passen niet alle lipo's in.
Ook niet als je het topdek om hoog doet.
Ik krijg deze week mijn TOP lipo's, 5000 28C.
Heb nu een lipo geleend om te kijken of die paste en die paste super.
Die lipo tray van TOP is echt super.
Met lipo en lood is de auto 1405 gram.
Zaterdag op weeg schaaltjes om het gewicht te verdelen en dan is ie helemaal klaar voor de winter.

nee emil tekin is onderweg.
eerst de gm 120 in de verkoop.

Jiuste keus Marcel.
Bij ons is de Tekin nu de meest gebruikte regelaar.
Er komen er alleen maar meer bij. 2 rijders bij ons heeft zijn GM 120 al weggedaan en over gegaan op Tekin.
2 anderen komen daar nog bij. 1 heeft net als de andere 2 zijn GM ook al stuk gehad en wacht nu op zijn Tekin. de andere was onder de indruk toen hij hem niet meer zo makkelijk in kn halen en hij alleen maar problemen kreeg met zijn regelaar wil hij nu ook een Tekin.

We gaan met 3en naar Mol om daar wedstrijden te rijden en alle 3 een Photon en een Tekin.
ALs er meer mee gaan worden dat er alleen maar meer.

gr Emiel

heb net een nieuwe kap ltc-r net pas gemaakt voor t2 009 beetje jammer maar komen de bodyposts over een met de van de photon

heb net een nieuwe kap ltc-r net pas gemaakt voor t2 009 beetje jammer maar komen de bodyposts over een met de van de photon

Standaard staan de achterste bodyposts een kleine centimeter naar achteren tov. de 009; je kan de posts op de Photon ook andersom (aan de binnenkant) monteren en dan zouden de gaten misschien wel eens gelijk kunnen zijn....Vooraan klopt iig wel

groet,

Eric

aleen als er weinig tot geen grip is . lol
mol is verrr weg voor ons.
iets verder nog voor mij;)

Eric wou een keer mee.
Lijkt me wel leuk om met zo veel mogelijk Photons en liefst ook nog met tekin regelaar naar mol te gaan.

Ik zoek me rot naar een LTC-R kap,
waar hebben ze die nu nog ?

Vraag Richard van Gelder eventjes. Die heeft ze volgens mij nog wel. Overigens was de Mazda Speed 6 bij jullie indoor sneller Oscar op een 009...

lijkt me raar .
maar kan natuurijk in de setup of de wensen van de rijder zitten.
als de rijder met een mazda 6 stuur genoeg heeft en niet met meer stuur om kan gaan.
de ltc geeft meer stuur als de speed 6.
op de photon is ie sneller.
omdat we in t photon draadje zitten;)

lijkt me raar .
maar kan natuurijk in de setup of de wensen van de rijder zitten.
als de rijder met een mazda 6 stuur genoeg heeft en niet met meer stuur om kan gaan.
de ltc geeft meer stuur als de speed 6.
op de photon is ie sneller.
omdat we in t photon draadje zitten;)

ik las even me...

een Top blijft mij treken (mooi ding)

klopt! bij een 009 is een Ltc ook sneller maar dan moet er wel veel grip zijn.
anders is het meer een last. en dan geeft speed 6 een betere balans.
ik denk dat dat geld voor elke auto. maar oké set-up en rijder daar zit ook veel verschil in.
op amcc ging de speed 6 beter omdat de grip niet slecht was maar ook niet 100%. en dat is natuurlijk logies op een niet permanente baan.
en O ja nog een ding.. het is gewoon een mooie Body.:worship:

Gr Richard

Back