Wilde vanavond even gaan vliegen, ik deed niks anders dan dat ik anders ook niet zou doen.
Heli naar buiten, zender aan, heli aan, throtle open, knop om zetten en optoeren.
Toen de heli op toeren was Ca.75% want dat is de hoover mode, toen zag ik mijn achterste servo afentoe de swash naar negatief trekken (schokken)
Motor weer afgezet, antenne in 1 lijn naar staart en terug naar rietje gevoerd, stekkers op ontvanger gecontroleert.
Toen weer opgetoert weer schokken, toen weer naar binnen andere accu erop, wederom weer optoeren, weer schokken, toen was het weg en naar 3 minuten weer schokken.
Wat kan dat zijn??
ik heb een T-rex 450 GF met 3x Hitec HS-56HB servo`s op de kop en een graupner MX16s zender met bij behorende ontvanger Ca.3maanden oud
PS.alle accu`s waren vol inclusief zender accu en antenne was volledig uitgeschoven.
Heli naar buiten, zender aan, heli aan, throtle open, knop om zetten en optoeren.
Toen de heli op toeren was Ca.75% want dat is de hoover mode, toen zag ik mijn achterste servo afentoe de swash naar negatief trekken (schokken)
Motor weer afgezet, antenne in 1 lijn naar staart en terug naar rietje gevoerd, stekkers op ontvanger gecontroleert.
Toen weer opgetoert weer schokken, toen weer naar binnen andere accu erop, wederom weer optoeren, weer schokken, toen was het weg en naar 3 minuten weer schokken.
Wat kan dat zijn??
ik heb een T-rex 450 GF met 3x Hitec HS-56HB servo`s op de kop en een graupner MX16s zender met bij behorende ontvanger Ca.3maanden oud
PS.alle accu`s waren vol inclusief zender accu en antenne was volledig uitgeschoven.