heb opzich niet zn trek aan zon gaui kop op mn 450....ik denk er nog ff over.
Vond het eerst ook een beetje, gaui?

Maar werkt prima!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
heb opzich niet zn trek aan zon gaui kop op mn 450....ik denk er nog ff over.
Heej Tim,
Die kop is niet helemaal in orde nee! Spindle lagers etc allemaal goed erin?
Je kunt de standaard preset van de 450 pro uit de vbar pakken. Daar klopt de c-ring en gain van. (zie nu dat je niet cylic gain bedoelt onder expert manneke)(collective van 50 is ook ontzettend laag, hoeveel graden pitch heb je dan?)
De strap om de mini zou ik weglaten tenzij je echt vrees hebt dat ie niet blijft plakken.
Is je zwaartepunt 100% correct? Piro's zijn mooi level?
Cyclic gain onder expert kun je beter zien als cyclic throw. Op de vbar site staat een programma waarmee je die waardes kunt berekenen. De 11 graden cyclic onder setup pas je dan aan met cyclic ring.
Op hoeveel mm heb je de servohevels zitten?
Collective op 50 en 12 gr pitch is buiten het optimale bereik als ik het me goed kan herinneren.
Als je piro niet level is, fase in orde? Piro opt. rode stipje volgt de neus? (servo)Channel 1 en 3 omgedraaid?
Heb je niet ruimte op de spindle voor een spacer? De stabi kan wellicht wel goed vliegen met een niet 0 delta. Heb daar zelf geen ervaring mee. Toch zijn zover ik weet alle ombouwkits met 0 delta.
Netjes gevlogen!