t-rex stk

een paar inflight foto,s zal de volgende keer vriendelijker kijken
en de volgende keer staan de vlammen er ook op
heli.jpg

heli%20hoover%202.jpg

heli%20hoover.jpg

sonix head bevalt me tot nu toe prima maar moet eerst weer leren vliegen met deze heli zo gevoelig en direct dat 3d duurt nog wel weer een paar mooie dagen
ben nog steeds de ideale giro setup aan het zoeken
tegen die tijd heb ik de heli ook wel weer in de smiezen

Dat zit er inderdaad goed uit, 8) 8) zo zie je ze niet veel met een zwarte body
staat wel erg goed hoor maar heb je er gaan last van als het een klein beetje donker begint te worden

peter

michel ik vlieg nu met 25% expo maar dat moet ik nog effe fine tunen
rover zodra ik mijn heli niet goed meer zie riskeer ik het niet om te gaan vliegen maar ben nog op zoek naar blauwe vlammen die erg opvallen zodat het niet een zwarte vlek word bij snelle stuurcommando,s

als ik weer eens tijd heb ga ik eens kijken of ik de motor ook nog kan omdraaien [naar boven].
hier voor moet de hele servo toren 180 graden omgedraait worden en het zij frame aangepast.

mestdaght zei:
Waarom zou je de motor omdraaien als je hem nu al te nerveus vindt ?

Heeft het omdraaien v.d. motor hierop invloed? Zou je dat kunnen (willen) uitleggen?

Groetjes Aldert

Je brengt het gewicht naar boven toe waardoor er minder gewicht aan de heli "hangt".

Meer gewicht onderin de heli zal zorgen voor een stabielere en langzamer sturende kop.

/edit
Vandaag testvliegen hoor Michel....ik sleep je aan je pet mee naar buiten op deze mooie voorjaarsdag!!! :lol:

Amstel76 zei:
Je brengt het gewicht naar boven toe waardoor er minder gewicht aan de heli "hangt".

Meer gewicht onderin de heli zal zorgen voor een stabielere en langzamer sturende kop.

Thanx, is idd heel logisch en verklaarbaar. Maar op mijn eigen T-rexje staat de motor ook omhoog, om de veel zwaardere akku hier onder te kunnen schuiven.
En aan de foto's van Michel te zien, staat zijn akku schuin omhoog... d.w.z. ook meer massa naar boven. Dan kan je naar mijn mening beter de motor naar boven verplaatsen, en de akku hier weer onder schuiven.

Maar dat is de enige reden waarom een omhoog geplaatste motor de heli nerveuser maakt?

Groetjes Aldert

gaar filmpje... int begin issie goed, dan gaat ie op supersonische snelheid en daarna geen beeld alleen nog maar geluid.

Bij mij hetzefde als bij flexmaster.
Wat doen wij fout??
Groeten,
Fred.

Back