Hallo,
Vandaag wezen vliegen met m'n t-rex,had er een nieuwe motor in zitten(align 430 4050) met 15 t pinion,op een ALign 25 A ESC en met een nieuw lipo-pakket.
Nou heb ik vorige keer gemerkt met een nieuw lipo-pakket dat ie even tot leven moest komen en dat ie pas na een paar ladingen optimaal werkt.
Dus ik dacht laat ik het toerental niet te hoog zetten om wat rustig rond te vliegen,stond in idle-up op maximaal 75%.
AL na een paar minuten hoveren merkte ik dat ie inzakte qua vermogen.
Met een nieuwe accu nr 2 dacht ik even wat verder te gaan vliegen.
Plotseling ging ie op alle functies gek doen en kreeg hem dus niet meer heelhuids aan de grond :?
Nou vermoed ik dat ik 2 dingen verkeerd heb gedaan:
-De ALign 430 4050 motor op een 25A regelaar,en dan met 15t pinion(kan ie dat wel aan?)
-Met nieuwe accu's gelijk gaan rondvliegen.
Volgens mij was de crash een combinatie van deze beide factoren.
Hiervoor had ik de ALign 420 erin met 11T en dat werkte prima.
Iemand wat tips?
Groeten,
Marcel
Vandaag wezen vliegen met m'n t-rex,had er een nieuwe motor in zitten(align 430 4050) met 15 t pinion,op een ALign 25 A ESC en met een nieuw lipo-pakket.
Nou heb ik vorige keer gemerkt met een nieuw lipo-pakket dat ie even tot leven moest komen en dat ie pas na een paar ladingen optimaal werkt.
Dus ik dacht laat ik het toerental niet te hoog zetten om wat rustig rond te vliegen,stond in idle-up op maximaal 75%.
AL na een paar minuten hoveren merkte ik dat ie inzakte qua vermogen.
Met een nieuwe accu nr 2 dacht ik even wat verder te gaan vliegen.
Plotseling ging ie op alle functies gek doen en kreeg hem dus niet meer heelhuids aan de grond :?
Nou vermoed ik dat ik 2 dingen verkeerd heb gedaan:
-De ALign 430 4050 motor op een 25A regelaar,en dan met 15t pinion(kan ie dat wel aan?)
-Met nieuwe accu's gelijk gaan rondvliegen.
Volgens mij was de crash een combinatie van deze beide factoren.
Hiervoor had ik de ALign 420 erin met 11T en dat werkte prima.
Iemand wat tips?
Groeten,
Marcel