Een T-rex met een goede setup kost inderdaad ook al snel 800 euro en voor dat geld koop je ook een fatsoenlijke Raptor 50 + zender op de 2e hands markt :wink:
Als het als tussenstap is zou ik zeggen dat het zinloos is. De helicopters die jij noemt zijn relatief klein en vliegen daardoor lastig. Ook zijn ze beide nog goed aan de prijs als je ze tenminste goed vliegend wil hebben. Ik heb ervaring met electroheli's en de "goedkoopste" setups en het enigste wat je daarmee bereikt is dat je na veel gepruts en gescheld nog meer geld gaat uitgeven :wink:
Anyway, koop je een electrohelicopter zorg dan dat je goede electronica koopt (brushless motor/goede gyro/goede accu's/goede lader etc.)
Als je dan toch perse een kleine electro helicopter wil dan zou ik voor de T-rex gaan omdat deze in verhouding erg goedkoop crasht en bijna overal gevlogen kan worden. Ook kun je hier later als je goed kan vliegen nog erg veel plezier aan beleven. Maar nogmaals, een electroheli met een goede uitrusting is net zo duur als een brandstofhelicopter maatje Gohbee Stinger/Raptor 30/50.
Ik zag dat je in Rhoon woonde? Kom dan aanstaande zondag even een praatje maken op vliegclub EMCR in Rozenburg, daar is dan open dag en zal ik ook wat demonstraties geven met een Raptor 90 en waarschijnlijk ook met mijn T-rex SE. (Ik ben herkenbaar aan de QuickUK jas/polo)
Cheers,
Richard