Tail instellingen

Discussie in 'Flybarless' gestart door Beano84, 14 mrt 2020.

  1. Beano84

    Beano84

    Lid geworden:
    20 apr 2018
    Berichten:
    32
    Locatie:
    Rotterdam
    Hoi Rhelie,

    Excuses voor mijn zeer late reactie..

    Hij komt wel weer terug op z’n positie. Als ik zeg maar het armpje tegen hou met Mn duim als ik Mn stick beweeg dan lijkt hij geen kracht te hebben. Op mijn ( deze zelfde servo geprobeerd) 450 houdt hij soms zn positie niet daardoor..

    Ik zit wel te denken om hem te vervangen met de tijd door een xpert micro tail servo.. best absurd de specs van deze servo’s
     
  2. Student

    Student Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 jan 2008
    Berichten:
    15.949
    Locatie:
    Rotterdam
    je zou eens ff moeten kijken...
    Volgens mij moet die mks op de snelle manier worden aangestuurd, en gaat hij rare dingen doen als je hem verkeerd aanstuurd.
    o.a. weinig kracht, of helemaal niks doen als gevolg

    van heel heel lang geleden.. heb ik dat ook gehad met zo eentje..
    maar die was niet eens vliegbaar. te weinig kracht, en deed een redelijk deel van de tijd helemaal niks.
    did doe ik ff uit het hoofd.. dus zoek de getallen aub na in handleidingen en zo..
    maar volgens mij is de standaard puls 1520, en moet hij op de 760 puls
    dit is bij veel stabilisatie systemen een standaard optie
     
  3. Beano84

    Beano84

    Lid geworden:
    20 apr 2018
    Berichten:
    32
    Locatie:
    Rotterdam
    Het student,

    Ja klopt. In de vbarcontrol zet ik hem nu op 760/333, maar je heb tegenwoordig ook 760/500 optie in de vbarcontroller. Ik geloof uit Mn hoofd moet hij 760/560 zijn.. ik denk dat die 60 punten weinig uitmaken? Veel mensen zetten hem gewoon op 760/333 maar misschien werkt dat niet bij mij..

    Groetjes mark
     
  4. Student

    Student Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 jan 2008
    Berichten:
    15.949
    Locatie:
    Rotterdam
    Hoe dat exact omschreven staat.. geen idee.
    ik weet dat met een echte ouderwetse staartgyro je 2 opties had, 1520 en 760
    op 1520 was de servo heel zwak, of deed helemaal niets
    op 760 deed hij gewoon wat hij hoort te doen.

    kun je zien dat ik mn servo's in die heli al een stevige tijd geleden heb vervangen ..
    blijkbaar hebben ze er tegenwoordig nog een tweede waarde aan toegevoegd :D

    in dat punt zou ik proberen het zo dicht mogelijk bij de aangeraden frequentie te zetten... dus die 760/500 optie
     
  5. Beano84

    Beano84

    Lid geworden:
    20 apr 2018
    Berichten:
    32
    Locatie:
    Rotterdam
    Haha, mooi.

    ik heb een xpert servo nu op mijn x3. Die kan ik eventueel tussen de 200/400 ingesteld worden. Wel op 760us uiteraard. Maa die Specs zijn echt absurd van deze mini staart servo. Ik kijk er erg naar uit om deze uit te gaan proberen..
     
    pach1977 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina