Tot vanmiddag, Ik was op Youtube filmpjes aan het kijken van Rc heli's, Dit omdat ik zelf al een poos vlieg met een E-sky Honey Bee FP. Maar na een paar video's bekeken te hebben kwam er opeens één voorbij van een Rc Nitro auto, het sprak mij direct weer aan. Direct dacht ik Heee zo'n auto heb ik ook nog liggen, dus ik haalde vanmiddag de doos weer uit de smeerkleder, en zo ziet ie er nu uit na 2 jaar in een kelder gestaan te hebben.
( ik heb geen foto's van het geheel alleen van losse onderdelen)

Bodemplaat, (bovenkant)

Bodemplaat, (onderkant)

Motor, Tank & Uitlaat
Over de onderdelen die op de auto zitten heb ik niet veel informatie, dit omdat ik er zo weinig vanaf weert.
Onderdelen.
Motor: SMT, PK’s Onbekend, (iemand een idee)

Uitlaat: Tamiya, meer weet ik er niet over.

Onvanger: Acoms, 2 channel, 40 Mhz

Servo’s: Acoms, AS-12, IC servo

De opbouw. Ik ben gewoon rustig begonnen met het herbouwen, ben aan de voorkant begonnen met de ophanging.

Toen heb ik een heel deel gemist met foto’s maken, Dit is alweer naar een paar stappen verder. Toen heb ik de achterophanging erop gezet samen met de aandrijf as voor de 4WD.

Uiteindelijk alles erop gezet. En is nu bijna helemaal al af. Ik mis alleen nog 2 dingen.
1-Gloeiplug
2-Glowdriver

De kap:
Het is een model van een lamborghini murcielago. Ik mag heb wel eens heel goed poetsen.
(let niet op het raampje dat moet ik nog bijwerken)

Reageren is niet verboden.!
*Iemand die meer informatie heeft over
*De onder delen die erop zitten?
*Goedkope website die gloeiplug en gloeipen verkoopt?
* Goedkope website die metanol verkoopt?
Gr Ramon.
*Update. [::11::juli::]
Er zat in probleem in de methanol toevoer, deze werd gekneld door de trekstarter. De beste optie leek mij om het tankje iets meer naar buiten te laten steken zodat het benzine slangetje gewoon recht door kan lopen. Zo gezegd zo gedaan even beugeltje ervoor gemaakt en ben er zelf zeer tevreden mee

Zoals je ziet moet het benzine slangetje een paar bochten maken voordat deze naar de inlaat gaat.
Dit is mijn oplossing;

Vond het tankje er nu een beetje los bij bungelen dus maar even een beugeltje gemaakt.

Gaatje geboord in de plastic ombouw. Daar onder zat al een pijpje voor de stefigheid, hier heb ik die helemaaal doorheen geboord want aan de onderkant zat al een schroef.

Dit gat zat er dus al, deze heb ik alleen wat groter geboord.

Boutje erdoor en klaar.
En alles zit nog mooi vrij van de grond.

Dit was het dan voor vandaag. Denk dat ik voor een gloeiplug ga met een middel warmte graad.
Dit omdat de motor echt zeer veel compressie heeft.
Mvg Ramon.
Laatst bewerkt: