Tamiya Cup NL 2014

Weer helemaal klaar voor Deventer... weer volledig doorgeslagen in mijn streven om de mooiste m05 van Nederland te hebben...zelfs de koelers en de veren even "gold" gespoten...tja je hebt een goldedition, dan is er geen sprake "blue is better" ...zin in
full
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb net mijn zoon ingeschreven, hij staat bij de nieuwe inschrijvingen, maar nog niet bij de rijders in de indeling, klopt dat?

Mvg
Marcel

ps. Harry, welcome back, weer zoals altijd een prachtige kap gemaakt!

Misschien een ideetje voor Tamiya om de versie uit te brengen als de M-05 GJE (Gerard Joling Edition)

Of het wat voor Tamiya is weet ik niet maar volgens mij ben jij wel een fan ;)
Nu nog een paar glimmertjes erop en bent helemaal klaar voor de volgende wedstrijd.

Mooie body trouwens! :)

Ik heb net mijn zoon ingeschreven, hij staat bij de nieuwe inschrijvingen, maar nog niet bij de rijders in de indeling, klopt dat?

Mvg
Marcel

ps. Harry, welcome back, weer zoals altijd een prachtige kap gemaakt!

Alles gaat goed ;)
Er zijn (door een klein foutje) al 28 mensen ingedeeld in de wedstrijd.
Alle mensen die nu op de inschrijflijst staan komen daar dus nog bij.

er zijn nu het volgende aantal deelnemers ingeschreven:

Top Stock Klasse ------5
Euro GT Klasse---------8
Euro TW klasse---------5
Figter buggy------------3
Formule 1 klasse-------14
M-Chassis Klasse-------8

Dus das al een mooie lijst vol.
Uiteraard zijn er hierbij een aantal die meer dan 1 klasse rijden.

Inmiddels staat ook weer versie 2 van de 3de wedstrijd te Eindhoven online.
Die 8 rijders die zich hiervoor al hadden ingeschreven, staan zeker in de lijst.
Dus je hoeft je niet nog eens in te schrijven.

De andere volgen.

Inmiddels staat ook weer versie 2 van de 4de wedstrijd te MBC de Sluis Gouda online.
Die 8 rijders die zich hiervoor al hadden ingeschreven, staan zeker in de lijst.
Dus je hoeft je niet nog eens in te schrijven.

De andere volgen.

En nu ook alweer de 5de race te Dan Haag HFCC versie 2.

En wederom, was je al ingeschreven (2 rijders), je hoeft het niet nog eens te doen.
Je staat er echt in :-)

En bij deze ook de Finale run op het circuit van de Baanbrekers te Rucphen, staat versie 2 online.
En wederom, was je al ingeschreven (4 rijders), je hoeft het niet nog eens te doen.
Je staat er echt in

Eh, heren? Even een vraag. Vorige race waren er enkele mede coureurs die zich verbaasde dat mijn auto ook achteruit kon. Ik vond dat redelijk gewoon, maar sommigen stelde zelfs dat dat niet mag. Ik kan dat niet vinden in de regels, en ik kan niet vinden hoe ik het op de regelaar uit zou moeten zetten. Wat moet ik doen?

Dank,

Hugo

Back