Ik heb afgelopen zondag met blauwe (hard) voor gereden en oranje (soft) veren achter. Ik kreeg als tip van iemand om geel (medium) voor te plaatsen, dat heb ik echter niet geprobeerd omdat de auto lekker aanvoelde. Ik heb nog wel met geel achter gereden een paar weken geleden maar dat voelde niet fijn aan. Ik heb nu inmiddels wel geel voor en oranje achter geplaatst, dat ga ik binnenkort uitproberen en als het niet bevalt komt er weer blauw voor.
Mijn achter diff zit gewoon standaard grease in en voor heb ik met 500k gevuld (zowel mijn TT-02 als mijn M-05). Dit had ik echter nog niet en had voor met AW Grease volgepropt maar je merkt dat dat na verloop van tijd toch wel soepeler wordt en tractie verliest. Ik heb vandaag de diffs met 500k gevuld. 100k is volgens mij te weinig, dat gaat er uitlopen in een TT diff, je moet daar minimaal 300k voor hebben heb ik ergens gelezen.
Mijn achter diff zit gewoon standaard grease in en voor heb ik met 500k gevuld (zowel mijn TT-02 als mijn M-05). Dit had ik echter nog niet en had voor met AW Grease volgepropt maar je merkt dat dat na verloop van tijd toch wel soepeler wordt en tractie verliest. Ik heb vandaag de diffs met 500k gevuld. 100k is volgens mij te weinig, dat gaat er uitlopen in een TT diff, je moet daar minimaal 300k voor hebben heb ik ergens gelezen.