Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
dan hbe je de schroeven gewoon te vaak vast en los gemaakt..
die CVD's zijn inderdaad geen gek idee, heb al vol stalen diff shafts erin zitten.
ze worden ingevreten bij de wielen..
denk dat ik die maar even ga bestellen 4 stuks..
Hallo ik zit er over te om een df03 rally te kopen wil graag meerijden met de rally cup. Ik hoor hier al een hoop goede berichten dus dat komt goed.
Nu heb ik wel een paar vragen:
Ik heb begrepen dat je onder de gewone body de body van een buggy kan plaatsen zodat de wagen droog blijft want de rally cup rijd ook als het nat is! Weten jullie welke dit is? Past deze onder elke body?
Als ik op ebay zoek zie ik een paar verschillende df03 ra staan zijn dit de zelfde auto's maar dan met een andere body of zijn er andere verschillen?
Een ezrun met een 8.5 is goed denk ik hè.
Zijn er hopups die ik meteen mee moet bestellen? Ik had al gelezen dat je hem ook helemaal kan bouwen van losse onderdelen (los bestellen) maar ik ben niet zo'n bouwer dus ik denk dat ik dat niet moet doen.
Hebben jullie nog tips waar ik de auto het beste (voordelig) kan kopen of is er iemand die nog een leuk aanbod voor me heeft??
Goed Ronald