Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
zijn er ook carbonne onderdlen enzo hier in nederland tekrijgen?Pasqual zei:Betere dempers en een slipper clutch. Denk de belangrijkste dingen om er nog leuker mee te rijden.
wat moet ik in de zoekfunctie in tiepenPasqual zei:In NL is er nog weinig te krijgen volgens mij.
Maar heb wel is een foto gezien van een carbon chassis voor de Impact. Gebruik is de zoek functie van het forum dan kom je die wel tegen.
ooh ik heb al wat op het internet gvonden maar helaas niet in nlmike-modelbouw14 zei:wat moet ik in de zoekfunctie in tiepenPasqual zei:In NL is er nog weinig te krijgen volgens mij.
Maar heb wel is een foto gezien van een carbon chassis voor de Impact. Gebruik is de zoek functie van het forum dan kom je die wel tegen.
heb carbon al in getikt maar dat wil niet
mvg mike
Ruskenhunter zei:Ja.. Een carbon chassis voor saddle packs voor 0 euro? Dat is het neit waard.. Je kan er netzogioed eentje Met CAD maken en dan naar een cutter opsturen, Dat is de lol van deze hobby.