De RTR is electro, ik vermeldde hem omdat dat een goede koop is en een leuke 2wd stadium truck...
(4wd buggy zou ik je de kyosho lazer zx5 aan raden indien je rtr zou gaan, is maar 225euro)
Maar als je alles al hebt ben je daar niets mee.
De keen hawk van 2dehands voor 70eur is een goede koop, aangezien er bijna niet mee gereden is.
Een grashopper is niet geschikt omdat hij zijn naam eer aan doet, hij hopt door het gras. Vanaf dat het gras hoger dan 3cm staat blijft hij lekker steken, de vering is zo zacht dat de wagen constant rondhuppelt

(boven-onder botst). (wanneer je ook maar iets met power in de grashopper steekt zullen spreekwoordelijk de stukken er af vliegen)
Zoals nog gezegd is 4WD veel gemakkelijker om mee te rijden en naar mijn mening aangenamer (je kan gas geven in een bocht ed)
Met in het achterhoofd houden dat je een krachtige regelaar/motor hebt raad ik je aan om meteen een slipper voor de df-03 te kopen ook, of afhankelijk van je budget een DB-01 (DURGA/BALDRE) te kopen(of een kyosho lazer ZX5 als je liever cardanas dan riemgedreven gaat), en als je nog meer geld over hebt een TRF501X of B44 (dit zijn beide wel saddle-pack modellen, dus stickpacks gaan hier niet in).
Voor goedkope oplossingen:
naar het schijnt doet de smacker kit van pkracing.nl het ook niet slecht (89eur) voor dat geld...