Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik betwijfel alleen of de trf buggy dampers en de trf501x dampers hetzelfde zijn... Als je op tamiyausa kijkt zie je bijvoorbeeld dat de rod guide set van de 501x neit op de trf buggy dampers past. Wat zou het verschil zijn...?
wat het verschil tussen de TRF buggy damper en de TRF501X damper??
ik bedoel zegmaar wat het verschil is kwa auto, want ik ken maar 1 TRF en dat is de 501X.
ik heb het geld voor me Durga nog lang niet, maar ik heb toch een vraag.
hoe moet je nou precies tappen? ik heb een Tap kistje gevonden met een M3 ofzo.
en een heel vaag handvat geval![]()
Ziet er erg goed uit, zeer mooie wagen!
Wat koste die Mamba Max motor en ESC dan samen?
Eerst ff een paar vraagjes, ik rij zelf ook een durga en heb er een gigantische buld gezeik mee gehad. Met name de 17turns corally motor heeft me bijna zover gekregen dat ik het ding door het raam heb gesmeten.![]()
Er komt nu dus een brushless set in, maar nu vroeg ik me af met wat voor assen jullie rijden? de hop up versie of de standaard. Ik kan me namelijk goed voorstellen dat die asjes debiel snel slijten.
Ook is het volgens mij nodig om met een leuke brushless set een paar spurs en riempjes op vooraat te hebben, is dit nodig volgens jullie ?
Nu ben ik een beedje aan het rondkijken naar een goede brushless set, wat adviseren jullie naast de mamba serie. Ik wil namelijk de set gewoon bij een Nederlandse winkel kopen met het oog op garantie en dergelijke.
Dan nog even een paar tips, de aandrijflijn is NIET stof vrij. Er komt dan wel is waar weinig rodzooi binnen, maar langs de aandrijfassen krijg je toch de nodige troep in je diffs. Kijk deze dus om de zoveel tijd ff na en maak ze schoon. Ik stond echt versteld van de hoeveelheid rotzooi die er nog in zat.
Ook zag ik op 1 van je eerst plaatjes een lekkere hoeveelheid molybeen (of zo iets) vet in je diff joints. Mijn advies is om dit er uit te halen en droog te rijden of met speciaal niet plakkend vet (zie pkracing). Wat er gebeurt is namelijk dat het vet wat je nu gebruikt zand vasthoudt. Nou is dat op zich niet zo erg als het zou gebeuren over langere tijd, maar naar 1 keerte goed bashen in het zand zit het vet al vol zand en werkt het niet meer als glijmiddel maar als schuurmiddel. Hier door slijten je assen sneller en lopen deze stroever. Ik heb het vet er tussenuitgehaald op advies en geloof me het bevalt super !![]()
.....
Ook is het volgens mij nodig om met een leuke brushless set een paar spurs en riempjes op vooraat te hebben, is dit nodig volgens jullie ?
Nu ben ik een beedje aan het rondkijken naar een goede brushless set, wat adviseren jullie naast de mamba serie. Ik wil namelijk de set gewoon bij een Nederlandse winkel kopen met het oog op garantie en dergelijke.
Dan nog even een paar tips, de aandrijflijn is NIET stof vrij. Er komt dan wel is waar weinig rodzooi binnen, maar langs de aandrijfassen krijg je toch de nodige troep in je diffs. Kijk deze dus om de zoveel tijd ff na en maak ze schoon. Ik stond echt versteld van de hoeveelheid rotzooi die er nog in zat.
Ook zag ik op 1 van je eerst plaatjes een lekkere hoeveelheid molybeen (of zo iets) vet in je diff joints. Mijn advies is om dit er uit te halen en droog te rijden of met speciaal niet plakkend vet (zie pkracing). Wat er gebeurt is namelijk dat het vet wat je nu gebruikt zand vasthoudt. Nou is dat op zich niet zo erg als het zou gebeuren over langere tijd, maar naar 1 keerte goed bashen in het zand zit het vet al vol zand en werkt het niet meer als glijmiddel maar als schuurmiddel. Hier door slijten je assen sneller en lopen deze stroever. Ik heb het vet er tussenuitgehaald op advies en geloof me het bevalt super !![]()
eej Vin,
waar heb je jouw mamba set gekocht dan?? en met wat voor vertading rijd je er nu mee ?? En hoeveel omwentelingen per minuut heeft dat ding??(rpm)