Tamiya F350 high lift.

Volgens mij trekt matte verf ook meer vuil aan, moeilijker schoon te houden.
Het is wel cool die matte verf, sommige auto's (BMW dacht ik) hebben al wagens die mat de fabriek uit rollen.

dit is ook een 2d lak en houd zich prima mat.
ook bij het poetsen is het geen probleem wij gebruiken deze kleur veel op het werk dus ik weet hoe de lak zich houd :D.
geen probleem dus.
alleen bij een scherp voorwerp zoals steen zal er idd en kras op komen, maar dat gebeurt bij elke lak "helaas"

gr Sander.

even een winter's plaatje tussendoor. :D

gr Sander.

autott01117.jpg

autott01116.jpg

zo de motor en regelaar zijn ook binnen.
dus die zijn er ook op gezet.
autott01119.jpg

snel even een stuur servo geplaatst
autott01120.jpg

de aandrijf iets ingkort omdat de hij niet helemaal kon uitveren, nu wel.:D
autott01125.jpg

en heb ook de schalel as aangepast, omdat hij rond kon draaien ging het schakelen niet zo lekker, dus heb hier een oplossing voor bedacht.
en het werkt nu perfect.
autott01124.jpg

dus hij rijd nu ook al.
morgenmiddag maar eens kijken of hij door de sneeuw hen kan komen.
als het mooi weer is natuurlijk.

gr Sander.

nou ben vandaag eens wezen rijden door de sneeuw,
het ging best aardig banden hadden best veel grip, maar hij zit wel snel vast met de bodum omdat de banden toch wel wat dun zijn en zakt hij gelijk weg.
maar als er eenmaal een spoor was ging hij best aardig.
ook het omhoog rijden bij wat groote bulten sneeuw dat aangestamt was ging hij best wel omhoog, ja alleen weer met de bodum op de grond.
dus het nu wat grotere banden besteld, ze zijn 107mm hoog en 39mm breed.
de standaart banden zijn 96mm hoog 35mm breed.
en een beter profiel denk ik :D
pro1147-14.jpg

alleen heb ik de lagers nog steeds niet binnen, en van junfac kreeg ik vandaag mail dat het paktje morgen op de post gaat :confused:, tis een anderhalfe week geleden besteld.
maar goed blijft de spanning er in.

gr Sander.

Dit zijn de FI's van Proline.

Presteren leuk op stenen, op losse grond is het prut.

om precies te zijn de
"Pro-Line Flat Iron G8 1.9 Crawler Tires W/Memory Foam" :D
ik heb nog helemaal geen verstand van de banden met welk profiel voor ondergrond het beste is.
ik vond deze er mooi uit zien en waar het me vooral ging is dat hij ruim 12 mm groter en 4mm breeder is.
maar ik moet me ook eens gaan verdiepen in de banden.
net weer even biuten in de verse sneeuw gereden en dat gaat een stuk beter dan het al aan gestamte :D.

Gr Sander.

Even een vraagje :
Werken de lichtjes ?
En zit er geluid in ?
Heb al filmpjes gezien waar er geluid in zit als je snapt wat ik bedoel...

Later ga ik waarschijnlijk ook een F350 kopen (2 de hands) en die helemaal oplappen + veel upgrades voor veel show te hebben:D

Hoeveel moet ik ongeveer tellen voor een F350 + lichtjes en dat geluid ? €1000 ?

P.S. Ziet er heeel knap uit tot nu toe ! Zeker de kap heeft mooi kleurtje gekregen ! Die auto word/is echt AF gewoon !:worship:
Heb respect voor dit werk !

Groetjes

Toen ik 12 jaar was was ik aan het twijfelen of ik wat kauwgum of een andere snoep ging kopen, want dat was toch 5 frank duurder..
En ik was heel erg blij met mijn taiyo buggy van €50 of zo toen.
€1000...

Sander:
Mijn kap is in behandeling. Ik heb vernomen dat er iets fout gegaan is,en dat er bepaalde delen over gedaan gaan worden, geen major problemen eigenlijk... :)

Zal wel evne een update posten straks. En iets met gladheid, doet natuurlijk niet veel goeds in ene schade herstelbedrijf :), mijn body staat uiteraard op het laats te wachten
tussen al die 1:1 auto's...
Maar goed nogmaals, ik wil je topic niet kapen, of vervuilen, dus deze dinkjes vallen te lezne in mijn eigen topic. Wel nice dat je er naar vraagt btw!

@ lexboy:
Reken op een 500 euro voor een complete highlift, met toeters en bellen.
Mijn project zit inmiddels over de 2000,00 heb ik vernomen :(

Ontopic:
Zeker mooie banden geven meteen wat meer bad bone aan de truck!
Zeker een leuke oplossing vor het schakelprobleem, dit had ik ook, ik heb het opgelost door 2 alu kogel-links express niet uit te lijnen ten opzichte van elkaar....

Ze ik nu op 1 plaatje dat jij het spurgear cover niet hebt gemonteerd ???
Is daar een reden voor ?, of was je daar gewoon bezig ?

Ik had met de Gmade 2,2 nooit een body lift hoeven doen.
Enigste wat eraf moesten waren de treeplanken.

Back