Bedankt voor het mee denken allebij, daar heb ik natuurlijk veel aan.
Mijn regelaar moet idd nog goed ingesteld worden. Maar dat komt wel, zal Emil verslag nog eens na pluizen om de juiste instellingen op te zoeken.
Maar het is wel leuk om na al dat bouw werk je auto voorbij te zien rijden. Wel moet ik nog een alu servo hoorn hebben. (Had er eerst de standaard servosaver inzitten, maar die brak de eerste rit) Oww en die spiegels zijn ook meer voor de sier
binnen 5 min al op zijn kant.
Ook heb ik maar meteen mijn diff gelocked. Anders heeft dat crawl gedoe echt geen zin.
Ben bang dat mijn versnellings bak toch weer een keer uit elkaar moet. Volgens de handleiding moet ik de versnellings as helemaal terug kunne duwen om in zijn 3de versnelling te kunnen zetten. Dat lukt mij niet. Is het de bedoeling dat de versnellingsbakservo constant kracht moet zetten om hem in zijn 1 te houden? Heb hem nu handmatig in zijn 1 staan. (denk ik)
Nou ik ga morgen weer het een en ander proberen, jou jullie op de hoogte
Mijn regelaar moet idd nog goed ingesteld worden. Maar dat komt wel, zal Emil verslag nog eens na pluizen om de juiste instellingen op te zoeken.
Maar het is wel leuk om na al dat bouw werk je auto voorbij te zien rijden. Wel moet ik nog een alu servo hoorn hebben. (Had er eerst de standaard servosaver inzitten, maar die brak de eerste rit) Oww en die spiegels zijn ook meer voor de sier

Ook heb ik maar meteen mijn diff gelocked. Anders heeft dat crawl gedoe echt geen zin.
Ben bang dat mijn versnellings bak toch weer een keer uit elkaar moet. Volgens de handleiding moet ik de versnellings as helemaal terug kunne duwen om in zijn 3de versnelling te kunnen zetten. Dat lukt mij niet. Is het de bedoeling dat de versnellingsbakservo constant kracht moet zetten om hem in zijn 1 te houden? Heb hem nu handmatig in zijn 1 staan. (denk ik)
Nou ik ga morgen weer het een en ander proberen, jou jullie op de hoogte

