Tamiya F350 Highlift

alweer een verrassing. 2 pakjes in een week en zonder iets bij te hoeven betalen :-)
Nog 1 pakje en dan kan ik verder..
RIMG0021.jpg

RIMG0022.jpg

RIMG0023-1.jpg

RIMG0025-1.jpg

RIMG0026.jpg

RIMG0028-1.jpg

Oww ik wacht dus nog hier op..

94mm_red_620.jpg

Laatst bewerkt:
De Ezrun is echt nice....
Kijk even bij mijn bouwverslag voor de instellingen ik heb,meen ik, de timing op zo laag mogelijk staan, en de punch meen ik ook....

De Ezrun is echt nice....
Kijk even bij mijn bouwverslag voor de instellingen ik heb,meen ik, de timing op zo laag mogelijk staan, en de punch meen ik ook....

Dankje.. zal ook wel nodig zijn, want mijn laatste electrische auto had nog een mechanische regelaar.

J.

Gisteren de postbode gemist, maar die had een briefje achter gelaten dat er voor mij iets op te halen valt op het postkantoor. Yes!!!

DSC02269.jpg

DSC02270.jpg

DSC02271.jpg

Dat het maar snel weekend mag worden...

wordt vervolgd

Laatst bewerkt:
Mooie shocks en best makkelijk te bouwen als je de handleiding volgt.

Heb ze zelf ook klaar liggen om op mijn F350 te monteren.

Pas op met zoveel aftermarket spul :alien:, dadelijk zit er zoveel op dat je er niet mee durft te rijden ;):twisted:

Laatst bewerkt:
Dat ziet er mooi uit allemaal! En ik zal maar niet luisteren naar Psygho's opmerking, gewoon mooi maken ;) :P

En stom he, als je de postbode mist. Ik heb hier ook zo'n briefje liggen, helaas kan ik mijn pakketje morgen pas halen...

Ok, bedankt voor de tip. Het is nu al wat laat om er nog heen te fietsen, maar zeker een idee voor de volgende keer (wist niet dat het er nu misschien al wel ligt...).

Mvg,
Diederik

Zo gistere lekker bezig geweest. Het setje was zeer makkelijk in elkaar te zetten en zorgde voor weinig problemen. Ik stond wel een beetje verbaast te kijken naar de aandrijf assen van Junfac. Het zijn wel hele kleine inbusboutjes waarmee het allemaal vast gezet moet worden. ach tijd zal het leren. Maar heb weer leuke foto's voor jullie.

DSC02273.jpg

DSC02276.jpg

DSC02277.jpg

DSC02278.jpg

DSC02279.jpg

DSC02280.jpg

DSC02282.jpg

DSC02284.jpg

DSC02285.jpg

DSC02287.jpg

DSC02290.jpg

DSC02292.jpg

DSC02293.jpg

DSC02299.jpg

DSC02300.jpg

Wat voor stuurservo raden jullie mij aan? vanaf 10kg? en de servo voor de versnellingsbak?? geen bijzondere eisen voor nodig??

gr.

ja ja ziet er mooi uit hoor,
ik heb zelf iets dikker olie in de dampers en de veren wat losser staan.
de auto heeft meer grip gekregen en hij kanteld ook minder snel.
(het is een tip hoor ;) )
voor het stuur heb ik de ace 1015 (15 kilo) sterk genoeg om ook 2,2 banden om te trekken :D. maar minder dan 10 kilo zou ik niet gaan.
soms als je met de wielen vast staat heeft de 15 kilo al wel eens moeite.
nog een tip, gebruik geen servosaver deze gaat meteen stuk.
een gewoon heveltje werkt het beste.
voor de schakel bak heb ik de Hitec HS-645 MG (7,7 kilo).
enne het ziet er al mooi uit zo.

gr Sander.

ziet er al goed uit hoor ( hij rijd al:p)
wat emiel zegt de vering staan idd erg strak, op deze foto zie je hoe ik hem heb staan.
voor ongeveer 4 mm schroefdraad te zien en achter staat hij gelijk met het schroefdraad.
F350056.jpg

ook heb ik iets dikkere olie er in zitten, en hij rijd veel beter dan met de dunne olie die mee geleverd word.
ook zie en hoor ik dat hij bij het begin net als je de steen op gaat, dan bibbert de motor "of ik zie en hoor het niet goed"
als hij wel bibbert dan moet je een versneling lager gaan dus in zijn 1.
ik geef geen kritiek maar daarom rijden de meeste toch met borstel motoren.
enne nog een vraagje wat is de diameter van de banden. ze kunnen idd nog wel iets groter ;).
maare het ziet er al mooi uit zo.
"goed bezig."
we wachten weer af op het volgende.

gr Sander.

Ik had met de 2.2 banden, hem in de 1e versnelling, en op de regelaar,de punch en timing op 0 gezet....
Reseltaat was dat hij zonder stotteren,weg kon rijden, ook als hij flink grip had.

over je banden stond al in je verslag :roll:.
ze zijn 106 mm dit is groot genoeg, de flash piont's van mij zijn even groot :D.
dus de bandjes zijn prima.

gr Sander.

Ik had met de 2.2 banden, hem in de 1e versnelling, en op de regelaar,de punch en timing op 0 gezet....
Reseltaat was dat hij zonder stotteren,weg kon rijden, ook als hij flink grip had.

dat had ik van jou ook niet verwacht dat hij zou gaan stotteren ;).
ik denk dat jair hem dan nog moet afstellen.

gr Sander.

Niet iedereen leest mijn verslagen, en dan nog heb je dat er mensen dingen gauw vergeten, of gewoon er overheen lezen. Ik ben gewoon graag duidelijk, hahah

Nu was mijn truck ook belachelijk zwaar, maar goed het KAN dus wel, en daar ging het me om, als het al lukt met mijn zware truck, dan moet het met een bijna stock zeker lukken.....

Back