idd iedereen heeft zo zijn ervaring met de motor's en esc's.
ik ga de F350 echt gebruiken om er ook wedstrijden mee te rijden.(30 mei mijn eerste wedstrijd

)
dus ik heb veel zitten zoeken naar wat nu beter is brushless of brusht.
en ze zijn allebij goed.
alleen is dus dat de brusht motor zo'n 35 tot 40 gram lichter is.
een crawler met de motor op de assen (dus 2 motoren).
hebben en zie je veel brushless, om meer gewicht op de grond te houden.
scalers zie ik bijna allemaal met brusht, omdat hier de motor op het fream licht wil je dus minder gewicht in de hoogte hebben.
dit is wat ik veel lees.
dus heb ik er ook brusht in zitten.
en moet zeggen "uitstekende keuze" (van mij) ik kan dus gewoon in de 3e versneling echt heel rustig over opstakels heen.
ook als ik met een wiel klem zit tussen stenen waadoor deze echt vast zit, tilt hij de hele auto op in z'n 3e versnelling.
en ben alleen maar bang dat er een as breekt

.
maar goed Jair zijn auto.
novac heeft ook brusht setjes.
als je toch voor brushless gaat niet lager gaan dan 21,5t eerder hoger.
anders is hij veels te snel.
gr Sander.