Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Je laat een scaleclub ombouw kit zien Fred
Echte nieuws komt zoals altijd rond maart op de beurs......
https://mikanews.de/2022/12/21/tami...WHNE_mn1RkSn3gBfWPfXJ_QK03O70lYivck75uEHGqn_U
Volgens mijn bronnen uit Dtsl is dit het nieuws. Maar het interesseert me niks, doe niets met Tamiya.
Tamiya moet eens met wat nieuws komen een daf bijvoorbeeld, maar dat gebeurd niet omdat ze geen license krijgen. of een dieplader.
Carson valt onder Tamiya.
Carson heeft gewoon een semi in het programma zitten.
Vind die dieplader van carson 3 keer niets, over smaken valt te twisten. Er zijn mooiere daar zijn de prijzen ook naar.
Maar je eerdere opmerking over een dieplader is dus gebaseerd op jouw smaak.
Hij wordt gewoon geleverd.......
Als je kijkt wat Rolf van die van hem gemaakt heeft, netjes hoor!
Er zijn ook diverse "fabrikanten" die DAF of andere cabines verkopen in Tamiya schaal. Die zitten helemaal niet te wachten op een echte Tamiya DAF
Het gaat inderdaad om een massa product van Tamiya. De markt is voor de huidige merken denk ik groter. Neem aan dat ze bij Tamiya wel marktonderzoek doen maar de grootste marge zal belangrijker zijn. Zie je wel aan de "fouten" die nog steeds in de kits zitten. Alleen de die hards klagen en bouwen het zelf wel om....
Er zijn ook diverse "fabrikanten" die DAF of andere cabines verkopen in Tamiya schaal. Die zitten helemaal niet te wachten op een echte Tamiya DAF
Het gaat inderdaad om een massa product van Tamiya. De markt is voor de huidige merken denk ik groter. Neem aan dat ze bij Tamiya wel marktonderzoek doen maar de grootste marge zal belangrijker zijn. Zie je wel aan de "fouten" die nog steeds in de kits zitten. Alleen de die hards klagen en bouwen het zelf wel om....