tamiya ta-03f hob ups kan imand mij helpen

Alle 2 prut ?

Als jij ze alle 2 hebt is het aan jou om te beslissen welke jij beter vindt.

ik bedoel dat je een foto kunt op zoeken op google en ja ik weet heel goed hoe je google gebruikt

Ikbedoel, google is niet voor niets uitgevonden en verklaard tot de beste zoekmachine op het internet;)
Dus, het is aan jou om te beslissen welke je 'beter' vindt. Iedereen heeft een andere rijstijl/smaak...

hoe zo alle 2 prut

Je kunt met alle 2 geen wedstrijden winnen....

Ook al zou de TT01 op papier en/of gevoelsmatig een betere auto zijn, als dat ding in een zeer gebrekkige staat is en je TA03f is nieuw geeft dat ook een andere wending in de keuze.

Maar jij rijdt er mee, dus jij kan ook zeggen welke je fijner vindt, dat is niet aan ons te oordelen.

eigelijk allebij niks= voor mensen die net met deze hobby beginnen is hij goed alleen als je een betere auto zoekt moet je bij traxxas, tamiya ta-05, academy str-4, hpi sprint 2 kijken.

Melvin,

Geen van de 2 is beter of slechter dan de ander, de een is snaar aangedreven de ander cardan. Voor het gebruiksgemak zou ik zeggen rij lekker met je tt01, weinig aan af te stellen, en zo uit de doos prima mee te rijden.

Melvin,

Geen van de 2 is beter of slechter dan de ander, de een is snaar aangedreven de ander cardan. Voor het gebruiksgemak zou ik zeggen rij lekker met je tt01, weinig aan af te stellen, en zo uit de doos prima mee te rijden.

okej bedankt alle maal maar ik heb mijn tao3f rijdent gemaakt en rijd 10x beter dan de tt-01 ook al is mijn tao3f al bijna 13 jaar oud

Back