Tamiya TA05

• Topicstarter Topicstarter F1mechanic
  • Startdatum Startdatum
Heb hier inderdaad al naar gekeken. Ik denk dat ze aan de kant van de motor wel zullen passen, alleen is dit wat onhandig met draden. De stekker van tamiya vervang ik in ieder geval door goudcontacten. Over de busjes ben ik nog niet uit. Ik heb ze ook nog niet binnen, maar als ik ze binnen heb zal ik wat passen en meten en daaruit mijn aanpassingen doen :wink:

Eventjes ipv direct busjes op de + en - solderen daar lipjes op solderen, maar dan verticaal. Dan het bovenste stukje wat boven de cel uitsteekt ombuigen over de cel heen, en daar je busjes op solderen.

Hoef je niet je chassis te gaan verbuigen of aanpassen

Ik heb nu de versterkte en verlichte badkuip chasis maar heeft er al iemand mee gereden en beviel het ???

)ERIK( zei:
Ik heb nu de versterkte en verlichte badkuip chasis maar heeft er al iemand mee gereden en beviel het ???

Ja hoor, je kon het weer niet laten hè :roll:
Ga je dan nu eindelijk een keer hard ermee?

Laatste tijd (8 dagen) mensen nog gereden met de ta05, was zelf op vakantie, had begrepen dat t nogal slecht weer was? Jammer jammer jammer, die Ta05 moet zoveel mogelijk op de baan staan ;)

Over die goudcontacten. Dat past makkelijk, je moet ze alleen wel aan de binnenkant doen. Juist die lipjes werken niet handig omdat die batterybar scheef over je cellen loopt ( spreek uit ervaring, heb alles weer terug 'moeten' solderen)

)ERIK( zei:

Goed bezig kansloose :lol: stond je zeker flink te kwijle bij Criss.. :D
Ben vandaag net terug gekomen vakantie (kaapstad) was 11.5 uur vliegen dus heb genoeg tijd gehad de modelbouwactueel compleet door te gespitte!

Spreek je !!!

En stond er nog iets over de ta05 in? :roll: haha!
Heb zojuist een one way aangeschaft. Binnenkort binnen maar eens kijken wat t doet ;)

stond je zeker flink te kwijle bij Criss..... nope er was sale bij fantastic dus kon hem meenemen voor 30euri had t anders ook niet gedaan :)

Laat me raden die one-way kom van robert :wink: en je gaat er sneller mee rijden .... mischien moet je er maar 5 in stoppen kan je ons bij houden :lol:

€30,- valt behoorlijk mee voor dat deck, aangezien hij overal €65,- kost.
Idd de one way van Robert. Kon een goede deal met m sluiten dus tsja waarom niet. Wie weet ga ik ook nog harder ook hahaha!

Voor t nieuwe binnen seizoen begint denks maar eens op zoek naar een goede motor en nieuwe banden. Scheelt een hoop denks ;)

Heb je ook foto van je nieuwe deck?

Ik had gelezen in de Modelbouwaktueel dat er 3 sept. weer een Trackday zou plaats vinden enkelt was de locatie nog niet bekend...
Is de locatie al bekend????

Hij komt er aardig goed uit, volgens hun een goede auto enkelt voor competitie zullen er wel nog wat veranderingen op plaats moeten vinden.
Goede balans, prijs, wegligging en zwaartepunt enkelt een "Flex" chassis en niet sterk genoeg voor de lage turns motor.

Oud nieuws vind ikzelf

Back