Pasqual
Forum veteraan
sjorsi zei:Jha, met een goede 12turns zal je wel veel harder gaan. Zo hard zelfs dat somige mensen niet eens vol gas kunnen rijden op het rechte stuk.
Lijkt mij dus vrij nutteloos, en bovendien ziet het er nogal Cheap uit als je de snelste bent op het rechte stuk, maar vervolgens bij de eeste bocht eruit vliegt omdat die 12 turns toch wel wat agressief rijd en gewoon veeeeeeelste hard voor binnen.
Met een goede 19T zal je ook sneller zijn als met een goede 23T. Ik heb het nog nooit geprobeerd op een indoor baan om 12T te rijden maar het is goed te doen volgens mij als je al wat langer stuurd. Wat is te hard als het te hard gaat ligt het meer aan de persoon die de auto stuurt denk ik die het te hard vind gaan en zijn auto niet op orde heeft.
Je moet is naar de wedstrijd zoeken van Las Vegas waar Jiles TQ haalde waar ze volgens mij met motoren reden met nog lagere turns. Die baan was ook niet erg groot maar ging toch echt super goed en hard. Zolang je de auto maar goed heb en je kan goed sturen kan je mooi rond komen. Niks is onmogelijk en de auto's kunnen het ook maar ja of de persoon het kan!?!?
Ook op de indoor baan van Groningen werd laatst ook met Brushless gereden dat ziekelijk hard ging. Ik weet niet welke motor er precies in zat maar deze persoon kon erg goed sturen en had ze auto prima in orde om erg snelle rondes te rijden. Niks is onmogelijk