Tamiya TA05

• Topicstarter Topicstarter F1mechanic
  • Startdatum Startdatum
Ja, dat wel.

Maar je moet gewoon heel erg voorzichtig remmen.

een one-way is wel goed voor je acceleratie!

ik zou voor de ta05 gaan, is een nieuwer model en de trf 414 is voor wedstrijd gebruik.

Maar ik weet niet waar jij hem voor wil gaan gebruiken?

Ik weet niet hoe lang jij wil doorsparen voor een TRF414 maar dan kan je lang sparen want de TRF414 is niet meer te koop... Voor jouw informatie, het huidige model is de TRF415 en de de TRF416 staat voor de deur en is in december leverbaar...

Wil je wedstijden rijden dan zeker voor de TRF gaan maar de TRF414 kan je vergeten... Ga je voor een TRF415 neem dan iig een MSX (MRE) of een MSXX (MRE) of spaar door voor een TRF416...

Online in bijvoorbeeld Hong Kong is hij idd nog wel te koop maar in Nederland helemaal niet meer... Gewoon even wachten op de TRF416 dan...

Nu weer on-topic op de TA-05???

jep (mischien tog maar een TA-05 kopen, kan je hier ook wedstrijden mee rijden ??
als hij voledig gehopupt is natuurlijk :wink:

Met de ta05 kan je ook wedstrijden rijden, maar het ligt eraan welke klasse je wilt rijden!

maakt mij niet echt uit, wil gaan beginnen met wedstrijden.
maar wil wel een goed chassis dat later een goed brushless setje aan kan :wink:

Hry allemaal!

Ik wil graag gaan racen met mijn race auto... Ik heb hem van de intertoys en hij is best snel; waar kan ik me opgeven?

Groeten Joop

Auto's van de intertoys vallen onder het algemeen onder "speelgoed", auto's van de modelbouwzaken, zoals tamiya auto's, vallen onder "modelbouw" en dat zijn meestal (als het onroad is) wedstrijd auto's.

Met auto's van de intertoys zijn er misschien wel wedstrijden (georganiseerd door nikko OID), maar met een auto van de intertoys kun je niet meedoen met auto's zoals de TA05 (waarvoor dit topic eigenlijk is).

Misschien doorsparen voor een tamiya tt01?

www.rcmart.com

sluiten 3racing delen eigenlijk wel zonder speling aan me kaar aan?

Ik wil nog wat alu delen, maar tamiya is best duur. als ik 3racing koop ben ik ben voor speling, met name de CHubs, iemand ervaring hiermee?

heb nu wel 3racing onderarmen (niet alu maar plastic met carbon re-enforced).

Back