Tamiya TA05

• Topicstarter Topicstarter F1mechanic
  • Startdatum Startdatum
Dit in ieder geval wel.
TA05-09WO_1.jpg

Carbon bodemplaat met blauw alu motormount. :D

Alwin

Ja die had ik ook al gezien,bij Rcmart.com voor maar iets van 60 dollar en de SSG zilver versie voor 73 dollar ofzo das zeker de moeite waard om te kopen!! ga ik ook zeker doen

Waar heb je ze dan in nederland gezien?
Rcmart.com is in HongKong.

Als ze in NL leverbaar zijn,wat me sterk lijkt, dan ga ik zeker binnenkort eens bestellen :)

Corally zei:
Waar heb je ze dan in nederland gezien?
Rcmart.com is in HongKong.

Als ze in NL leverbaar zijn,wat me sterk lijkt, dan ga ik zeker binnenkort eens bestellen :)

Ik heb ze www.rcdiscounter.nl gezien.

Ik heb ze daar besteld vandaag dus morgen zou ik het in huis hebben.

@bono; Ja t gaat dus over de demperolie en de ta05. Als je de vorige blz's goed had gelezen, had je gezien dat t constant ging over afstellen van de auto. Dus ook logische vraag over de olie vond ik :roll:

Vet chassis, eerst maar eens het 'gewone' chassis volledig ontdekken en afstellen, dan die carbon ;)

Gisteren besteld en vanmorgen al binnen :D
Zojuist afgebouwd en hieronder de resultaten

Foto's
DSC02439.jpg

DSC02438.jpg

DSC02437.jpg

Volledig tuning 3Racing.

bvandijk zei:

Volledig tuning 3Racing.

Wat koste dat hele setje nou?

The_beyonder zei:
bvandijk zei:

Volledig tuning 3Racing.

Wat koste dat hele setje nou?

Totaal heb ik € 330,00 besteld maar uiteindelijk kreeg ik voor een leuk prijs mee. Omdat ik in een keer alles ging kopen.

Voor € 295,00 dus zo'n 10 % korting.

sow... 295+160 van de orriginele wagen is al 455 euro's daar heb je ook een T2 voor.... en die is dan
toch beter.
Wel jammer dat het hier zo duur is in Japan is het een stuk betaalbaarder.
Wel vet gaaf stoer bruut trouwens :)
Ohja je zou ook nog een full blauwe ALU imbusset erin kunnen doen staat ook wel vet.

Secces ermee.

Corally zei:
sow... 295+160 van de orriginele wagen is al 455 euro's daar heb je ook een T2 voor.... en die is dan
toch beter.
Ohja je zou ook nog een full blauwe ALU imbusset erin kunnen doen staat ook wel vet.

Secces ermee.

Het klopt ook wel. Dat het duur is, maar dan heb je ook wel iets unieks die niet iedereen heeft ( hoop ik).

Bedankt voor je tip met blauwe imbusset (helemaal vergeten)

En trouwens voor paar onderdelen ga je denk ik niet in het buitenland bestellen. Maar je snapt het ik ben weer eens ongeduldig.

Corally zei:
toch beter.

Secces ermee.

Een T2 beter?????!!

Ik zelf zou andere opties hebben besteld, maar het ziet er gelikt uit.

yep een T2 is beter,
Maar bvandijk heeft iets unieks en dat is een ''gewone T2'' niet.
Overgens zou je er ook nog een carbon battery strap op kunnen doen als dat nog mogelijk is op dit chassis en anders gewoon je accu's tapen want dat ding wat er nu op zit(klitteband zeker?) vind ik helemaal nergens op lijken.

Ik ben het er wel mee eens dat je ongeduldig was ja :)
Je had redelijk wat kunnen besparen en ik vind dit toch geen echt kleine bestelling meer.

Corally zei:
yep een T2 is beter,
Maar bvandijk heeft iets unieks en dat is een ''gewone T2'' niet.
Overgens zou je er ook nog een carbon battery strap op kunnen doen als dat nog mogelijk is op dit chassis en anders gewoon je accu's tapen want dat ding wat er nu op zit(klitteband zeker?) vind ik helemaal nergens op lijken.

Ik ben het er wel mee eens dat je ongeduldig was ja :)
Je had redelijk wat kunnen besparen en ik vind dit toch geen echt kleine bestelling meer.

Ik denk dat een TA05 net zo goed is als een T2 en misschien wel beter.....
Je hebt dan wel wat opties nodig..... Maar het is niet voor niets dat sommige teams aan het WK gaan deelnemen met een TA05 en Kyosho ook voor ongeveer dezelfde gewichtsverdeling heeft gekozen.

Back