Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Joris zei:Ik heb nog even gemaild met de mevrouw van de MACH en je mag ook een 19T V2 gebruiken. Mits hij niet vertimebaar is. Je hebt dus alleen een 19T anker nodig met een vast huis.. Beetje bob de bouwer'en dus![]()
:wink: werkt prima, je hebt er af en toe wel equalize tray voor nodig, maar de ontlader werkt prima, nu weer terug op de Ta-05M.L. zei:heb je de spintec ontlader al gebruikt zoja werkt het goed
ik ben er ook voor aan het kijken
W. Riezebos zei:Hallo allen,
Vorige week zaterdag heb ik een TA-05 gekocht, de Supra. Ongelooflijk mooi stukje techniek dat chassis en heel wat anders als de Boomerang en de Falcon en een Honda civic fwd waarmee ik een jaar of 12 geleden heb gereden. Heb de hele topic doorgelezen en veel zaken opgepikt tav afstelling.
Wat zijn nu de beste motoren die ik in de auto kan zetten. De standaardmotor zit er vanaf het begin al niet in, er zit nu een (Tamiya) Peak motor in, maar is niet te tunen. Ik wil sneller.
Vroeger had ik een Kyosho Mega 16 dubbel motor, maar die zijn er niet meer.
Wat is het beste wat ik kan gebruiken?
mvgr,
Wessel.
W. Riezebos zei:Ik heb er nu een robbe rookie sport inzitten.
Kan tot max 15T dubbel.
Ik rijdt meestal rond op een industrieterrein, maar overweeg lidmaatschap van de baanbrekers.
joris zei:@ sjors: 5,5 kan ook wel op de MACH. Je moet gewoon even proberen wat je het lekkerste vindt rijden. Ik reed vorig jaar bij de trainingen op MACH met een 120/45 soms 44. Maar dat is misschien iets te licht.
Jaap J. zei:Kun je dan geen kleiner spur gebruiken?
30° buitentemperatuur of 30° asfalt temperatuur ?FASTER->you zei:de type A zijn zachter de type B zijn pas leuk ver boven de 30 graden ... voorlopig niet dus ... die bandjes gaan een heat of 2 mee en dan word het al snel minder !!!!! licht er ook aan wat voor motor er gereden word uiteraard ......