Tamiya TA05

• Topicstarter Topicstarter F1mechanic
  • Startdatum Startdatum
Ik heb ze bataald met credit card,

Het was een soort week aanbieding.

er komt nog 35 dollar bij voor bank en verzendkosten.

Da's ongeveer 94 EURO per stuk. Een goeie deal :D .

Nu nog even hopen dat de douane geen gekke dingen doet. Die zijn zo onberekenbaar, maar uit eigen ervaring kan ik wel zeggen dat het in 98% van de gevallen wel goed gaat.

Alwin.

Ik moest op een carbon onderplaat uit de US 12 euro bijbetalen van de douane.. en het chassis zelf had ik daar gekocht voor 59 dollar incl verzend kosten :D dus uiteindelijk toch nog een winst van bijna 70 euro

Ik ben lekker aan het bouwen met mijn zoon,

stap-01.jpg

Ik weet nog niet hoe strak de snaren moeten,
dit is onze eerste snaar aangedreven auto.

Gimmie More Pics :D

Gewoon rustig voelen of het lekker rolt, staan ze te slap naar jou idee, gewoon losser zetten. Je hoort vanzelf wel op de baan of ze slippen :wink:

Groet Robert

Oscar zei:
Ik ben lekker aan het bouwen met mijn zoon,

stap-01.jpg

Ik weet nog niet hoe strak de snaren moeten,
dit is onze eerste snaar aangedreven auto.

zeg oscar , welke uitvoering is dit ?

standaard is toch alles zwart kunstof?

wat kost deze als ik vragen mag.

De Björn special, ( dat is mijn zoon )

Het zijn bijna alle 3-racing opties die er op kunnen.
( en dan houd je een hoop lelijke zwart plastik over ! )

Vandaag zag ik dat iemand deze configuratie van een TA05 tijdens het NK gebruikt. Ik weet niet in welke klasse hij rijdt, maar het karretje zag er goed uit.

Stond niet verkeert tussen de TRF415msx-en en Evo 5. Even al die andere merken niet meegeteld.

Mooi spul.

Alwin.

Dat was Frank, die heeft ook zijn TA-05 erg verbouwt, ongeveer hetzelfde als de foto hierboven, alleen heeft Frank blauwe schroeven, en blauwe snaren erop zitten.

vasco zei:
Dat was Frank, die heeft ook zijn TA-05 erg verbouwt, ongeveer hetzelfde als de foto hierboven, alleen heeft Frank blauwe schroeven, en blauwe snaren erop zitten.

De blauwe waren op !

Viper-RC zei:
Volgens mij kan je van het geld wat je er nu instopt een MSX kopen :lol: maar het ziet er zeker goed uit.

En dan moet je net als meneer reinhart al die TA-05 ondedelen er inzetten !!

Oscar zei:
Viper-RC zei:
Volgens mij kan je van het geld wat je er nu instopt een MSX kopen :lol: maar het ziet er zeker goed uit.

En dan moet je net als meneer reinhart al die TA-05 ondedelen er inzetten !!

Ik denk toch dat je dan nog beter een TRF 415 MSX kan kopen en wat TA05 onderdelen er inzet als dat je je TA05 zo erg verbouwd... :roll:
Ik heb er altijd standaart mee gereden en dat beviel prima.

@oscar: als je dan toch zo investeert in die auto, koop dan ook gelijk universals en de versterkte diffs :wink:

Back