Tamiya XC Land Rover 90 (Update #3 + foto )

Dat ga ik inderdaad ook doen, maar omdat al mijn spullen in België bij de mini's staan ( alleen deze vakantie ) zal ik pas erna kunnen hardsolderen aangezien daar ook mijn brandertje met de s39 |( of misschien flux6 ) en 40/60 tin staat.
Dit was met de electrische soldeerbout van minitunder gedaan , niets mis mee hoor maar het is vallen en opstaan totdat ze allemaal heel bijlven zeg maar :P

Laatst bewerkt:
TEGENVALLER(tje)

Maak je maar niet druk , foto;s post ik morgen.
Zit in een dilemma , ik weet niet of het wel gaat passen en ik heb al allerlij aanpassingen gedaan :P

Net of ik de motor er niet recht in kan zetten van voren waar je hem in schuift. Wellicht nog meer wegsnijden van het chassis , anders zelf een aandrijfplaat uit alu maken en aangepaste tandwielbak

Toch weer wat gedaan gekregen.
Rijden gaat wel , maar met een beetje geluid van de bak.
Dat kan nog verhopen worden. Hihi ik heb zelfs het chassis onder de accu weggedremelt :P
Ik ga morgen de rest doen en dan gaan we eens in het park ermee rijden. Zal dan een paar leuke foto's proberen te maken.

Hoi Levi,
zag ik het nou goed dat je de laro te koop hebt??

Groeten norbert

Klopt ja, ik vindt het erg jammer maar het chassis is niet te combineren met de brushless set. Geeft ook geen fijne overbrengingsverhouding.
De gedachte was een 3speed te kopen en hiermee verder te gaan ..:D

gr,
levi

Leuke en mooie foto's!
Veel sleutelplezier nog :) ben benieuwd naar de voortgang verder!

hele mooie defender maatje, kan al nie wachten tot ik de mijne vastheb ... 5 dagen zeg je vanuit hong kong super;)

Back