*** TamiyaCup 2015 Belgium ***

Discussie in 'Electro onroad' gestart door ..l3art.., 2 jan 2015.

  1. Jan de Boeff

    Jan de Boeff

    Lid geworden:
    6 sep 2012
    Berichten:
    1.251
    Locatie:
    Rotterdam
    ze moet nu zo ongeveer zweven boven de aarde......
    mooi man :thumbsup:
     
  2. addicted2blue

    addicted2blue

    Lid geworden:
    28 dec 2012
    Berichten:
    246
    Locatie:
    Antwerpen
    Ze heeft zulke reacties ook al op andere wedstrijden van collega (volwassen) piloten te horen gekregen en ze blijft daar zeer rustig en vooral zeer bescheiden over.
    Na elke run vraagt ze steeds of ze goed heeft gereden, en wat kun je als ouder daar dan op antwoorden!
    Geen enkele reactie kan op zo'n moment verwoorden hoe trots je bent en hoe goed ze haar best heeft gedaan.
     
  3. ErikJan

    ErikJan

    Lid geworden:
    3 feb 2005
    Berichten:
    390
    Locatie:
    Eindhoven
    Even off topic, dit is een goed punt wat je aanhaald. Dezelfde ervaring had ik vorig jaar toen mijn toen 5 jarige zoontje, maar twee standen leek te kennen: vol aan en uit. Na een aantal crashes bleek dat zijn vingers gewoon te klein zijn. Een geheel andere vraag is of we heel jonge kinderen al met een "serieuze" RC auto moeten willen laten rijden. Mijn ervaring is dat ze pas vanaf een jaar of 8 bewust worden van de mogelijkheden en onmogelijkheden.
    We zullen volgende week tijdens de beurs in Neurenberg eens letten op de grootte van de zenders. Kom ik nog even op terug.

    Overigens nog gefeliciteerd met het resultaat van Femke. Eind december reed ze tijdens de training al opvallend onopvallend vlot rond, en dat is meestal een goed teken voor snelle rondetijden.
     

Deel Deze Pagina