TamiyaCup Finale Belgie-Nederland

TamiyaCup Finale "Belgie - Nederland" (11 september 2011)

De allerlaatste wedstrijd van het TamiyaCup seizoen is de België-Nederland finale, dit is een vriendschappelijke wedstrijd tussen de 2 landen.
Deze telt niet mee voor het eindklassement. Na de wedstrijd worden zowel te prijzen voor de winnaars van de finale,als de prijzen voor het eindklassement uitgerijkt.

Omdat het reglement in België en Nederland een beetje uit elkaar loopt hebben we voor deze wedstrijd een nieuw reglement opgesteld.
Dit reglement moet door alle deelnemende piloten goed nagelezen worden! Het reglement is zo opgemaakt dat piloten van beide landen niet al te veel hoeven aan te passen aan hun wagens. Toch zijn er in elke klasse kleine aanpassingen.
Het finale reglement vind je terug bij de link reglement.

De deuren zullen smorgens opengaan rond 8u, aanmelden gebeurt om 9u en de eerste kwilificatie start om 10u.

inschrijven gebeurt via deze website (link inschijvingen), dit kan tot vrijdag 9 september voor de wedstrijd. De deelnemerslijst kan je terugvinden bij onze kalender!

Alvast succes voor alle TAMIYA piloten!

Tot dan,

TAMIYACUP TEAM

regelement => http://www.tamiya.be/reglement.htm

Laatst bewerkt:
Klein vraagje Olii??

Welke links?
In dit berichtje van jou staan geen links.
Tenminste niet in de tekst;)

mvg Roy

TamiyaCup Finale "Belgie - Nederland" (11 september 2011)

Dit reglement moet door alle deelnemende piloten goed nagelezen worden! Het reglement is zo opgemaakt dat piloten van beide landen niet al te veel hoeven aan te passen aan hun wagens. Toch zijn er in elke klasse kleine aanpassingen.

inschrijven gebeurt via deze website (link inschijvingen), dit kan tot vrijdag 9 september voor de wedstrijd. De deelnemerslijst kan je terugvinden bij onze kalender!

Alvast succes voor alle TAMIYA piloten!

Tot dan,

TAMIYACUP TEAM

Laatst bewerkt:
Olii,

Zoals je misschien weet rijden de hele jonge rijders in Nederland met de Fighter Buggy's. De importeur stelt hiervoor elke wedstrijd een aantal Fighters beschikbaar, zodat de jonge rijders nog geen eigen auto hoeven te hebben. De Nederlandse jongeren schrijven zich waarschijnlijk via jullie site in bij de Juniors, maar zullen dus met een Fighter rijden.

Mvg,
Marcel

Ik krijg zojuist een mail van de NL organisatie met daarin de mededeling dat het nog niet zeker is dat in Rucphen de Fighter klasse verreden zal worden. Dat zou heel jammer zijn..

Marcel

Toch zijn er in elke klasse kleine aanpassingen.

Hoe zit dat nu met de motoren voor de GT.

In Nederland rijdt bijna iedereen met de SP V3 13.5R.
Heb deze ook aangeschaft op advies van de DTC mensen.

In het reglement wordt deze nu niet vernoemd.
Moet ik nu voor deze wedstrijd een andere motor aanschaffen ?

Andre

Helaas Andre zal je met de Tamiya 12T sensorless motor moeten rijden.
Ik heb deze ook aan moeten schaffen voor deze finale:???:
Aan het begin van het seizoen is er in de DTC idd afgesproken (gentlemens aggrement)om met de Speedpassion 13.5 V3 te rijden omdat een heel hoop mensen deze motor reeds hadden ivm NK's en of de ETS.
Ook stond er dat officieel de Tamiya motor gebruikt moets worden maar ivm bovenstaande is dit niet gedaan.
Helaas moet hij nu dus wel gebruikt worden.

mvg Roy

Hoe zit dat nu met de motoren voor de GT.

In Nederland rijdt bijna iedereen met de SP V3 13.5R.
Heb deze ook aangeschaft op advies van de DTC mensen.

In het reglement wordt deze nu niet vernoemd.
Moet ik nu voor deze wedstrijd een andere motor aanschaffen ?

Andre

E-bay?
Marktplaats?
Een van de andere modelbouw racers die hem niet nodig heeft?
Ik heb hem via de LHS besteld maar dan ben je in NL wel iets duurder uit.
Ik zeg stuur Rapid hobby een mailtje en vraag of hij er een paar kan mee nemen naar de finale zodat deze daar gekocht kunnen worden?
Misschien heeft Ted's RC shop er nog wat op voorraad?
Ted rijd ook mee in de DTC in de GT klasse.

mvg Roy

He Roy,

Waar vind ik deze motor voor een redelijke prijs :???:

Andre

Ik heb mijn kids ingeschreven in de junior klasse, ze verschijnen echter niet op het overzicht... HEeft er iemand een email adres van de organisatie?

Groet,
Marco

Ik heb mijn kids ingeschreven in de junior klasse, ze verschijnen echter niet op het overzicht... HEeft er iemand een email adres van de organisatie?

Groet,
Marco

Je inschrijving wordt eerst gecontroleerd, ik kreeg zelf eerst een mailtje (omdat ik geen frequentie had opgegeven). Na mijn antwoord verscheen ik wel in het overzicht.

Komt dus vanzelf goed.

Groet,
Marco

Marco,

je hebt voor je kids geen frequenties opgegeven?!
Er moeten 2 frequenties per deelnemende wagen opgegeven worden.
Kan je mij die bezorgen, dan breng ik de inschrijving verder in orde!

mvg

..Bart..
TamiyaCup Team

Bart,

Er is een aantal kinderen uit Nederland die de wedstrijden rijden met de Fighter Buggy's die de Nederlandse importeur elke wedstrijd ter beschikking stelt (sommige kinderen hebben geen eigen spullen). Daar zit dan een zender bij, en zo mogelijk ook een transponder. Sommige buggy's hebben volgens mij een 2,4 ghz zender (niet allemaal volgens mij). Vandaar dat er wellicht geen frequenties zijn doorgegeven.

Marcel

Laatst bewerkt:
Bart,

Wouter doeland rijdt met een eigen auto op kanaal 52 (40mhz).

Marijn doeland heeft geen eigen auto maar wilt graag rijden met een auto van de organisatie (net als laatst bij de erce wedstrijd in eindhoven), laat even weten of dat wel of niet doorgaat, als het niet is ook goed maar dan neem ik hem niet mee die dag.

Bedankt en groet,
Marco

Hallo Mardo,

Als belgische organisatie hebben wij geen auto's ter beschikking. EDIT, zie Bart zijn reactie
greetz

Laatst bewerkt:
ivm de fighter buggy's kan je best even contact opnemen met Michael. Er was nog een kleine discutie over de fighter buggy's met de mensen van Rucphen zelf, maar Michael is daar mee bezig.

Marco, ik zal je kids alvast valideren ;)

Bart bedankt,

Ik zie ze staan, ik krijg nog van michael bericht of de fighterbuggy's er komen.

Groet,
Marco

Zou toch erg leuk zijn als de Fighters kunnen doorgaan, ze hebben tot nu toe op elk circuit mogen rijden en de klasse zorgt er wellicht voor dat de jeugd deze hobby ook leuk gaat vinden, al zijn het vaak de kinderen van de rijders..

Groet,
Marcel

Back