TamiyaCup FINALS 2009 "Netherlands-Belgium"

TamiyaCup Finals 2009

Op 6 september 2009 organiseren de Nederlandse en Belgische TamiyaCup organisatie een gezamelijke finale!
Deze finale is bedoelt als vriendschappelijke wedstrijd waar alle TamiyaCup piloten van 2009 mogen aan deelnemen.

De wedstrijd zal doorgaan op het zeer mooie outdoor circuit van De Baanbrekers te Rucphen!

Het reglement en de inschrijvingen zullen vanaf maandag te vinden zijn op de website www.tamiya.be

tamiya10.jpg

jammer, heel jammer. Dan is ook de laatste wedstrijd van de Dutch RC Series in Eindhoven ERCE Eindhoven)... en die stond al eerder gepland.
Had graag mee willen doen en zo nog wel meer.

Martijn

Dis idd wel heel lullig :(
Hadden ze dat nu echt niet op een andere datum kunenn houden :(

/me gaat lekker met de dutch rc meedoen :)

Ondertussen is het reglement online geplaatst en de inschrijvingen zijn geopend!

Dit kan voor zowel de Belgen als de Nederlanders op www.tamiya.be

Er zijn 5 klassen waar je kan in deelnemen:

*TRF klasse (nederlands reglement)
*GT klasse (belgisch reglement)
*mini (m-chassis maar met standaard Mabuchi motor)
*Stock (tt-01 met standaard Mabuchi motor)
*Junior (jonger dan 14j / m-chassis of TT-01 met standaard motor)

Zaterdag 5 september kan er reeds getraind worden!

Het is wel jammer van het mini reglement.
Een belgische piloot moet nu voor 1 wedstrijd een aparte regelaar gaan kopen als hij zijn lipo packs wil gebruiken waar al een gans seizoen mee in België gereden is.
Jullie hadden toch gerust de regelaar vrij kunnen laten. zou veel makkelijker zijn voor een belgische piloot om mee te doen.

Het is wel jammer van het mini reglement.
Een belgische piloot moet nu voor 1 wedstrijd een aparte regelaar gaan kopen als hij zijn lipo packs wil gebruiken waar al een gans seizoen mee in België gereden is.
Jullie hadden toch gerust de regelaar vrij kunnen laten. zou veel makkelijker zijn voor een belgische piloot om mee te doen.

Kris, deze regelaar wordt ook gebruik in de TT-01 endurance races.. en is zeker niet heel duur. Ik ga proberen in november nog een endurance te organiseren.

Marc, welk probleem hebt ge nog?

Kris, deze regelaar wordt ook gebruik in de TT-01 endurance races.. en is zeker niet heel duur. Ik ga proberen in november nog een endurance te organiseren.

Marc, welk probleem hebt ge nog?
Ja bart het probleem is dat ik in de namiddag weg moet op 06-09-09
En voor Kris als je wil mag je mijn regelaar gebruiken ;)

hi guys,
heb me net ingeschreven ;)
swift en GT klasse
maar nu mijn vraag rijden er geen F1 's mee?

tof, al in 2 reeksen ingeschreven en nog graag een 3de willen , echte Tamiya liefhebbers noemen we dat :)

Dit jaar hebben we enkele keren F1 gereden om te zien of er voldoende interesse zou zijn voor volgend seizoen een extra klasse in te voeren.
Dit bleek wel het geval, nu zeker met de F-104.
Dus volgend seizoen zal er zeker een F1 reeks komen in de Belgische Tamiyacup.

als dat zo is wil ik daar dan met de f104 zeker een keer aan mee doen!
neem hem iedergeval mee het weekend.
maar goed is er iemand die mij duidelijkheid kan geven omtrend de velgen voor de GT klasse.
Michel

Wordt er ook over gedacht om bij de Nederlandse Tamiya Challenge volgend seizoen een klasse voor de F104 in te voeren? Ik ken inmiddels al enkele mensen die er eentje hebben en wellicht ook wel een wedstrijd willen rijden.

Groet,
Marcel.

Wordt er ook over gedacht om bij de Nederlandse Tamiya Challenge volgend seizoen een klasse voor de F104 in te voeren? Ik ken inmiddels al enkele mensen die er eentje hebben en wellicht ook wel een wedstrijd willen rijden.

Groet,
Marcel.

Ja daar wordt zeker over nagedacht ;)

P.S. Zal ook de F104 meenemen.

Lijkt me een super idee Michael! Ik ken denk ik wel twee oud Tamiya Cup deelnemers die misschien wel weer willen instappen en toevallig een F104 hebben aangeschaft ;-)
Dan meteen met BL en Lipo?

Groet,
Marcel.

Back