TamiyaCup FINALS 2009 "Netherlands-Belgium"

Wil je aub ten eerste niet mn achternaam vermelde ??!! danku !! voor sommigen is dat geen probleem maar bij mij wel dus door bepaalde redenen !

de foto's zullen spoedig komen , ik moet mn camera nog even aan bart gaan afgeven en dan zal die er werk van maken , geduld !!

@ Danny : Als je het beter kan doe het gerust zelf..
wees blij dat iemand het initiatief neemt om zoiets te organiseren ,

Laatst bewerkt:
Hallo mister Olli, oei zo prikkelbaar !!! Ik vroeg het gewoontjes hé. Wat heb ik u misdaan misschien ? Nogthans u in Rucphen zo brutaal niet gehoord. Ik stuurde u nogthans zelf al enkele foto's door die ik nam. Bedankt zeggen ze hier. Dus wéés wat vriendelijker hé,tis een vrienden forum denk ik toch.

Ik reageer niet verkeerd en ben niet prikkelbaar , let gewoon op met wat je zegt , ben nrm nooit arrogant ed.

Het was een zeer leuke wedstrijd, ik heb nooit iemand horen klagen..
Ook achteraf waren de reacties zeer positief en heb meerdere mensen horen zeggen dat deze finale volgend jaar zeker terug mag doorgaan!

Spijtig dat mensen die er nooit geweest zijn dit evenement proberen onderuit te halen met slechte commentaren!

Mensen die er wel geweest zijn kunnen bevestigen dat de sfeer onder de piloten zeer vriendschappelijk en behulpzaam was.

Een enkeling probeerde het reglement te omzeilen maar is dan ook betrapt en bestraft op volgens mij correcte manier. Zonder ruzie of dreigementen.

M'n broer zal zo snel mogelijk foto's en uitslagen op de website online plaatsen maar heeft ondertussen een nieuwe pc aangeschaft om in de toekomst nog beter aan de website te kunnen werken :)

..Bart..

Het was een zeer leuke wedstrijd, ik heb nooit iemand horen klagen..
Ook achteraf waren de reacties zeer positief en heb meerdere mensen horen zeggen dat deze finale volgend jaar zeker terug mag doorgaan!

Helemaal mee eens!!!

Ook al rijd ik normaal gesproken geen Tamiya voor een gezellige finale als deze probeer ik volgend jaar weer zo'n baby blauwe waggie te leasen!!

Nu nog even wachten op de fototjes ;-)

Groet Robert

Bart, Robert, ... voor zover ik kon lezen of me kan herineren gelezen te hebben, heeft er hier nooit iemand het evenement afgekeurd, slecht genoemd ...
Er werd enkel met scherp gereageerd op berichten over valspelen en de reactie daarop van sommige anderen.

Het evenement zelf is een FANTASTISCH initiatief en al meermaals werd er melding gemaakt van de apreciatie van piloten en anderen voor de inspanningen van de vrijwiliigers die dit allemaal organiseren, ... tot ons aller jolijt.
DIKKE merci, echt waar gemeend, zelfs al was ik er dit jaar bij de laatste manches niet meer bij.

en mijn excuses voor de negatieve noot, mijn reacties op het nieuws dat er cheaters bij waren.
Ik ben blijkbaar allergisch aan valspelers en aan een gebrek aan fairplay. Ik vind zoiets het hebben van een totaal gebrek aan respect voor zijn medemensen.
Maar je hebt gelijk dat de hoofdboodschap moet blijven: het samen beleven van een toffe wedstrijd

Back