Hallo Robert, ik heb enkele foto's. Stuur mij een email en ik stuur ze u door.
mervieldedanny@hotmail.com Dank u.
Wat betreft pinions IN MINI en zékers moters en koolborstels ZELFS DE 23T,zelfs géén tamiya veren, véél gezien dat niet mocht. Maar ja,over 45 gram lood te kort werd opmerking gemaakt. Maar echte controles hebben ze in Belgie niet ! En de personen met detail kennis moeilijk te vinden zékers !!?? Ik was een blok lood kwijtgeraakt en na deze opmerking heb ik direct terug bijgeplakt en woog al 1545 gram. En ja met dit lood plots méér extra grip zodat mijn derde finale terug perfekt liep.
Ik reed enkel volledig fun maar 100% regelmentair volgens tamiya regelment en dat gaf mij de voldoening om misschien nie vooraan te kunnen méédingen maar toch dat ik conform rééd.
Het wordt hoog nodig om het Belgisch Tamiya regelment te controleren,maar dan ook voor iedere rijder en niet zomaar er één enkele uit te halen. In de stock werd één uitgehaald voor zijn moterpinion,bleek 25t te zijn na demontage. Moter was mabuchi zeiden de controle,maar ook daar was een ander type. Je hebt trage mabuchi's en dan andere hé. Op endurance dit jaar in Ronse ook gezien. Sommige motoren draaiden 10.000 toeren méér !!!
Maar deze on conform gedrag maakt alléén nu of wat later een terug val van déélnemers. Maar de controle doen en zelf déélnemen is inderdaad onmogelijk om perfect te doen hé. Wie wéét vinden ze een persoon met grote technische kennis om controles in de toekomst wel te doen slagen hé. Maar ik maak mij er niet druk om hoor,voor mij ist nog fun met de middels en regelmenten zoals ze mij vragen.
mervieldedanny@hotmail.com Dank u.
Wat betreft pinions IN MINI en zékers moters en koolborstels ZELFS DE 23T,zelfs géén tamiya veren, véél gezien dat niet mocht. Maar ja,over 45 gram lood te kort werd opmerking gemaakt. Maar echte controles hebben ze in Belgie niet ! En de personen met detail kennis moeilijk te vinden zékers !!?? Ik was een blok lood kwijtgeraakt en na deze opmerking heb ik direct terug bijgeplakt en woog al 1545 gram. En ja met dit lood plots méér extra grip zodat mijn derde finale terug perfekt liep.
Ik reed enkel volledig fun maar 100% regelmentair volgens tamiya regelment en dat gaf mij de voldoening om misschien nie vooraan te kunnen méédingen maar toch dat ik conform rééd.
Het wordt hoog nodig om het Belgisch Tamiya regelment te controleren,maar dan ook voor iedere rijder en niet zomaar er één enkele uit te halen. In de stock werd één uitgehaald voor zijn moterpinion,bleek 25t te zijn na demontage. Moter was mabuchi zeiden de controle,maar ook daar was een ander type. Je hebt trage mabuchi's en dan andere hé. Op endurance dit jaar in Ronse ook gezien. Sommige motoren draaiden 10.000 toeren méér !!!
Maar deze on conform gedrag maakt alléén nu of wat later een terug val van déélnemers. Maar de controle doen en zelf déélnemen is inderdaad onmogelijk om perfect te doen hé. Wie wéét vinden ze een persoon met grote technische kennis om controles in de toekomst wel te doen slagen hé. Maar ik maak mij er niet druk om hoor,voor mij ist nog fun met de middels en regelmenten zoals ze mij vragen.