Tapatalk voor Iphone en Android telefoons geinstalleerd

Word een beetje gestoort van die tapatalk op mijn iphone. Ik kan geen enkele pagina meer openen op dit forum zonder een popup met de melding dat tapatalk beschikbaar is.
Dit is pas sinds een paar dagen, ben niet van plan om een betaalde app te installeren om dit forum te kunnen bekijken.

Hopelijk is die popup terreur vlug over.

Frans

Hebben ze speciaal voor jou gedaan Frans :xmas:

Even wennen, maar het werkt best grappig!

Laatst bewerkt door een moderator:
Had ook maar ff Tapatalk 1.13.5 geïnstalleerd op mijn Android 2.3, maar als ik in wil loggen op MBF crashed hij. Bij rcschortcourse.com geen problemen.

Versie 1.13.5 geeft vaker problemen en crashed regelmatig. Installeer versie 1.13.4 en je problemen zijn voorbij. TIs al een tijdje wachten op versie 1.13.6 jammer genoeg.

Had ook maar ff Tapatalk 1.13.5 geïnstalleerd op mijn Android 2.3, maar als ik in wil loggen op MBF crashed hij. Bij rcschortcourse.com geen problemen.

Op onze server draait altijd de laatste versie van de server-side software voor tapatalk.

Heb idd Tapatalk 1.13.4 ergens vandaan gedownload en nu werkt het wel. Ik werkte eerst nog met 1.12, thnx voor de hulp!

Er is ook een geupdate versie van 1.13.5 maar die werkt ook zeer onstabiel. Tis echt wachten op de 1.13.6 of blijven werken met 1.13.4. Onderlinge verschil is ook niet merkbaar volgens mij,

De gratis samsung versie.van tapatalk was verlopen,

Dus ik naar de market, koop tapatalk, ik installeer em, en ga al mijn fora weer toevoegen en ja hoor, werken allemaal, behalve modelbouwforum!

Pfffff

Mijn tapatalk werkt op 5 andere forums foutloos, MBF laat em vastlopen.
Toch is et blijkbaar de schuld van tapatalk. :roll:

Hier 9 andere fora, werken allemaal super.

Mbf was ook de enige waar de icoontjes t niet deden...

Nu loopt t gewoon allemaal vast.

Ga je mij toch niet wijsmaken dat t aan tapatalk ligt....

Vastlopen heb ik hier nog niet gehad.... icoontjes ook niet :(

Laatst bewerkt door een moderator:
Back