Tapatalk voor Iphone en Android telefoons geinstalleerd

Deze posting doe ik nu op mijn ipad, ik zie ons logo... En het werkt prima bij me..

HD

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik log ook in, kan ook posten maar zie geen avatars. Ze worden wit, en blijven wit. Iets met aanpassingen op jouw pc waardoor het wel werkt? DNS/host verschillen?

EDIT: Onee, is je device met tapatalk natuurlijk waar het wel werkt....... dan wellicht een rechten issue??? Jij als god mag natuurlijk meer dan wij. Heb je een simpel test account?

Ik ben nu bezig om geheel tapatalk van forum af te halen, en zometeen nieuwe versie te downloaden en die te plaatsen..

Heb net op mijn telefoon ff Cyanogenmod 7 gezet, en ben nu bezig met de goede apps er weer op te zetten en was net bij Tapatalk beland. Toen viel mij ook al op dat het MBF logo te zien is.
Kan gewoon inloggen zonder problemen, heb wel versie 1.13.4 en niet 1.13.5.

kijk nog eens even.... Heb zojuist laatste versie van tapatalk software van hun site gehaald (serverside) en die op dit forum gezet... ik kan echt helemaal niks veranderen of configureren aan dit pakket (behalve een omschrijving of icoon toevoegen).

Robert

En hier post ik met een "normaal" account... Om ook forumrechten uit te sluiten..

Robert

HD

Laatst bewerkt door een moderator:
Blijft toch gek dat de avatars niet getoond worden. (nog steeds niet dus)

De avatars op MBF zijn compleet standaard ingericht toch?

Ik zal eens met een netwerk sniffer gaan kijken welke aanvragen worden gedaan vanuit tapatalk. Er moet een pad in de avatars fout staan. Wel gek, die zou hij gewoon uit het profiel moeten halen net als het forum zelf.

Ook na inlog blijft de url niet werken als ik hem direct invoer. Als ik een pagina bezoek dan zie ik de avatar, kan die ook openen in de browser maar als ik de url weer direct invoer of vernieuw dan krijg ik weer een forbidden.

Heb je een instelling aan staan waarbij afbeeldingen alleen mogen worden getoond als ze een referrel url van mbf hebben?

Op de PC is het ook eenvoudig te zien. Open een browser en ga niet direct naar MBF maar typ de url van de avatar direct in. Je krijgt dan zo'n melding :

mbf-avatar.png

Lijkt dus een beveiliging die voorkomt dat andere sites afbeeldingen van mbf gebruikt.

:confused:
Op de PC is het ook eenvoudig te zien. Open een browser en ga niet direct naar MBF maar typ de url van de avatar direct in. Je krijgt dan zo'n melding :

Niet dus, ik krijg gewoon de avatar te zien (nu werkend met Safari op iMac)

Groet,

Ad

EDIT
Met Firefox krijg ik wel de Forbidden boodschap

Avatar werkt hier ook gewoon, met firefox.

Tapatalk gaat iig nog gewoon over zijn nek, avatars of niet.

Back