Tapatalk voor Iphone en Android telefoons geinstalleerd

Ik heb dat tapatalk geinstalleerd, maar ik zit met mijn telefoon nog gewoon op het gewone forum. Moet ik iets aanzetten / activeren?

Dank,

Hugo

Je moet de tapatalk applicatie opstarten en dan zoeken naar modelbouwforum.
als je je username/wachtwoord hebt ingevuld staat hij automatisch bij je favorieten in tapatalk.
Tapatalk is er niet alleen voor apple producten trouwens....
Mocht je daar een uitgesproken hekel aan hebben ;).
Is er ook voor telefoons met een Android besturingssysteem.
Dus veel HTC, samsung etc.etc. werkt tapatalk ook op.
En volgens mij heeft het totaal geen invloed op de werking van het forum.

Ah, OK, het werkt. Leuk. Ik heb idd. andriod telefoons, zowel privé als voor de zaak. Werkt allemaal best goed. Net Mac...

Hugo

d4bb7b87-8b74-2d4b.jpg

Een plaatje uploaden werkt prima volgens mij!

zijn er er meer iphonegebruikers die hun berichten niet kunnen editten via tapatalk.?
Alles werkt super maar kan niet editten, krijg telkens een foutmelding dat de verbinding niet gemaakt kan worden...

erg irritant als je een foutje maakt of iets wilt toevoegen maar goed...verder geen klachten hier...

Bij mij (android 2.3.3 & 3.2) worden de avatars weergegeven als een wit vlakje. Op zich niet een ramp. Maar voor de herkenbaarheid wel erg handig. Andere forums laten de avatar wel correct zien. Dus het lijkt mij niet een instelling bij mij, maar een instelling/probleem met MBF.

Iemand ideeën of misschien een oplossing?

Werner

Yep

Werkt prima maar vraag me af hoe lang de foto blijft staan.
Ik gebruik photobucket om mn fotos op t forum te zetten en dat werkt perfect, zoek op photobucket in de app store!

Ik heb soms dat als er meerder pagin's met reacties zijn ik steeds dezelfde reacties te zien krijg, ook al verander ik van pagina. Ik weet niet of dit aan de app, of een gebrekkig internet verbinding ligt maar is wel storend... :(

Ik zal eens kijken of ik hier aan de server-zijde de tapatalk software moet updaten. Dit heb ik trouwens een maand of twee geleden nog gedaan..

Robert

Mmm misschien dan eens kijken naar de "edit" functie? Ik "forum" veel via mn iphone en wanneer je een post geplaatst hebt enje wil hem editten zegt tapatalk dat hij geen verbinding met het forum kan maken, misschien ligt t aan tapatalk maar toch wilde ik t even melden!

Zelf gebruik ik geen tapatalk maar ik werd er op een ander forum op gewezen.
Kennelijk zit er een geotagging functie in die op sommige fora als google maps ding tevoorschijn komt onderaan je post.
Zie hier waar ik het vandaan heb If you're using Tapatalk, please DO NOT enable geotagging - HeliFreak

Gelukkig komt het bij ons forum alleen als link er te staan. Maar misschien is het toch zinnig de users erop te wijzen. En daarnaast maakt het de posts alleen maar rommeliger.
Zie hier als voorbeeld [132112] beginnersperikelen-hoe-vlieg-je-met-zo-min-mogelijk-crashes-151

Laatst bewerkt door een moderator:
Ter info, zojuist Tapatalk back-end op forum geupdate naar laatste huidige versie van 1 augustus.

Robert

werkt prima, mbf @ tapatalk :)

alleen is het mogelijk een icoontje te maken voor mbf??
Enige forum in mijn lijstje met het standaard tapatalk icoontje :P hahahahahah
(tjah, nederlanders moeten altijd wat te zeuren hebben toch? ;) )

Back