Tapatalk voor Iphone en Android telefoons geinstalleerd

Ik werd door medeforumleden er op attent gemaakt dat mijn postings bij hun leidden tot ernstige nekproblemen! :-)
Blijkt dat foto's soms op de kop staan in Explorer of Firefox. Ik plaats ze met Tapatalk en dan lijken ze goed. Ook in Safari is het goed. Daarna testje gedaan met het maken van fotos met de iPad. Als de knoppen aan de bovenkant zitten gaat het goed, andersom (hoe ik hem normaal houd....) niet. Wat wel raar is dat de eerste foto's wel goed waren!

Enig idee? Normaal zou toch niet moeten uitmaken in welke orientatie je een foto maakt met een ipad.

Volkert

kmp-esm-fw-190-a-6

Laatst bewerkt door een moderator:
Enig idee? Normaal zou toch niet moeten uitmaken in welke orientatie je een foto maakt met een ipad.

Het gekke is dat ik dat soms ook heb, maar dan gewoon met een iMac en foto's die met een gewone digitale camera gemaakt zijn. Als ik de foto's op m'n iMac bekijk (met Preview) staan ze goed, maar als ik ze naar een fotoalbum upload staan ze verdraaid. Als ik ze in Priview dan een keer verdraai, en weer terug naar de oorspronkelijke stand en de foto save, komen ze wel goed in m'n album.
Ik heb daar ook nog geen vinger achter weten te krijgen.

Groet,

Ad Bakker

Simpel.. Apple sucks, net als HTC :p

Welke ik momenteel nog heb. Gisteren de volledige tapatalk geïnstalleerd op de HTC Sensation, uiteraard via blackmart maar het draait als een trein! Geweldig, had ik veel eerder moeten doen... :rolleyes:

he baggeraar , gaan we nu hier weer verder met die discussie , laat het toch rusten en stoor je niet aan dit soort onbelangrijke dingen .

Ik heb de laatste tijd last van het probleem. Dat tapatalk bij het opstarten op het oranje scherm blijft staan en dan na 20 sec ongeveer weer afsluit en dan soms tot 3 keer toe.

Kent iemand dit probleem ?

Laatst bewerkt door een moderator:
Back