Te lang antenne draad, Wat nu?

• Topicstarter Topicstarter Vortex
  • Startdatum Startdatum
Als je zo de antenne bevestigd kan dat geen probleem meer vormen.

blauweheck.jpg

tieske

HeliEdje zei:
Vortex zei:
Ik zit nog met een probleempje...

Op deze foto: http://www.mfis.net/microflight/shop/product_info.php/cPath/23_26/products_id/376

Zie je ballen op de pitch dinges zitten..

Waar ball links dus op moeten..

Maar die zitten helemaal niet op mijn t-rex.. :S

Hoe zit dat..?

Het is de staartrotorhub, niet de hoofdrotor. Trouwens, hij is bij MFIS niet op voorraad.
Daar hoort dan ook een control set bij

Ik had het ook over de staartrotor.. Maar ik vind t raar dat ze niet op mijn t-rex zitten ... maarja..
Weer een probleempje!

Op 4RC.nl - Eheli.nl - Mfis.net zijn de heli-onderdelen die ik nodig heb: Niet op voorraad.. of ze hebben ze gewoon niet...
Nu moet ik eigenlijk wel uit t buitenland iets bestellen.. maar ik weet niet hoe het zit met de Douane etc.
Kan iemand me dat uitleggen..?

Niet alle heli's hebben kogeltjes op de aanstuuring van de heckrotor. Dit word ook vaak gedaan met een messing busje en een schroefje. Kijk even naar de linkjes die aan het vorkje zitten dat de bladen aanstuurt hoe deze bevestigd moet worden.

tieske

Vortex zei:
Op 4RC.nl - Eheli.nl - Mfis.net zijn de heli-onderdelen die ik nodig heb: Niet op voorraad.. of ze hebben ze gewoon niet...
Nu moet ik eigenlijk wel uit t buitenland iets bestellen.. maar ik weet niet hoe het zit met de Douane etc.
Kan iemand me dat uitleggen..?

Dat gaat allemaal vanzelf. Probleem zal worden dat je via paypal of creditcard moet betalen. In jouw geval die van je vader/moeder.
als je echt omhoog zit kom je maar een keer langs dan bestel ik het eventueel wel voor je. (betalen niet natuurlijk, maar daar regelen we wel iets voor)

Stuur maar een PB als je een keer af wilt spreken of zo.

Waar vlieg jij eigenlijk..? :D

Ik heb in de Hilversumse meent nog geen modelvliegclub gezien.. :P

Vortex zei:
Waar vlieg jij eigenlijk..? :D

Ik heb in de Hilversumse meent nog geen modelvliegclub gezien.. :P

Klopt ik vlieg ook niet bij een club. Ben wildvlieger. Ik heb een paar locaties hier in de buurt, maar vlieg meestal in het natuurreservaat naast de Meent.
Als ik binnenkort weer ga (hopelijk van het weekend) kun je misschien wel een keer komen kijken?

Heel graag :D

ik heb trouwens ook een IFO (indoor flying object) die een soort outdoor transformatie heeft gekregen :P

Mischien ook meenemen..?:P

prima hoor. Ik stuur je wel een PB als ik weet wanneer ik ga vliegen. Dan moeten we ff telefoonnummers uitwisselen. Wel zo makkelijk :)

Okeej :)

Vlieg je trouwens 3D..?:P Je hebt wel mooie dingetjes in je onderschrift staan :P ^^

Vortex zei:
Okeej :)

Vlieg je trouwens 3D..?:P Je hebt wel mooie dingetjes in je onderschrift staan :P ^^

Hehehe... Nog niet. Vlieg zelf pas (heli) sinds augustus afgelopen jaar. Enne... ikke (ouwelul) leer niet meer zo snel als jullie jonkies.
Maar... ik doe wel soms een roll of een looping met de 450. Vlieg trouwens wel aerobatics met zweefvliegen. Da's makkelijker, als je er zelf in zit namelijk. :P Maar dat doe ik op Terlet bij Arnhem.

heey

kan je het niet gewoon afknippen ?? :wink:

ik weet het niet want ik heb en protech had ik en zender was ook te lang draad en had toen en stukje ageknipt
en heb gewoon nog perfect singaal

mzl

rcmike zei:
heey

kan je het niet gewoon afknippen ?? :wink:

ik weet het niet want ik heb en protech had ik en zender was ook te lang draad en had toen en stukje ageknipt
en heb gewoon nog perfect singaal

mzl

Zoals Ron al zei: een heel onverstandig advies! NIET DOEN dus

Back