Nu heb ik al gelezen dat zachtere veren vooraan en hardere achteraan hier veel aan verandert.
Is dit al een oplossing?
achter zachter dan voor.
als je achter harde veren hebt wil de wagen wheelys maken.
als je ze iets zachter hebt achter kan je auto inveren tijdens het optrekken en blijven de voorwielen aan de grond.
als je de voorkant iets stijver hebt i.c.m. wat ik net zo over de achterkant zal hij je wielen in de bocht op de grond blijven drukken
dit is mijn standaard setup
achterdempers:
op de tower naar het buitenste gaatje
veren iets slapper zetten
iets dikkere olie
pistons met 2 gaatjes monteren (of kleinere gaatjes)
voorste dempers
op de tower naar het binnenste gaatje
veren iets strakker
iets dunnere olie dan in de dachterkant, pistons met 2 gaatjes (of kleinere gaatjes)
verder goed het gas en de slipper zamen gebruiken. niet te hard wegroppen of de slipper iets los draaien zoals wvr zegt
dat zou de voorwielen redelijk aan de grond moeten houden.
https://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&ved=0CDkQFjAB&url=http%3A%2F%2Fwww.cenracing.com%2Frace%2Fsetupguide.doc&ei=0H3dUcwsiYM4xrCA6As&usg=AFQjCNG8c6iViMceDxIMc1b0F7LUzYMU4A
uitprinten en in de goodybag drukken
waar haal je die jconcepts wielen vandaan als ik vragen mag?
zijn het de rulux wielen?
groetjes