Team Associated SC10 4X4

Zijn die 2 zakjes onderaan toevallig paaseieren ?

Kon ik het me maar permiteren voor de moment :)

Gefelicteerd met de aankoop ;)

haha nee Olii, dat waren nog wat pinions voor Stewie om zijne Xray harder te laten gaan :p

In het zakje van mij zitten nog wat tools, tape, black grease, pinion :)

zo, weer gepoetst en gelikt..
je moet wat met de vakantie, zit al 2 weken aan het strand met dit mooie weer, dat word je ook een beetje zat. :rolleyes:

de Asso is nu voorzien van de gele veren aan de voorkant.
is 1 stapje stijver.
verders nog gewoon 30wt olie voordempers, 25wt olie achterdempers met de blauwe veren

edit: ik wil toch nog weer wat gaan expirimenteren met een hele dunne swaybar aan de achterkant.
nu rijd ik alleen nog maar met een 2.0mm swaybar aan de voorkant.

24xp4ys.jpg

Laatst bewerkt:
Na wat bouwplezier is de roller weer af.
Wat bouwt deze SC heerlijk en zit ie zo strak in elkaar :D.
Heb op geen enkele auto zo hard moeten schroeven als deze :D.
Hij zit echt ingenieus in elkaar.

één minpuntje, auto later! besteld dan kurt, zelfde dag en winkel gehaald en ik heb handleiding v2 en kurt handleiding v3 :confused:.
Grote (enige?) verschil, ball end vooraan door de shocktower staat in de boek nu in de buitenste gaten, waar het in mijn boek nog in de binnenste gaten staat.

Gelukkig had ik het al gelezen op rc tech ;) dat de boek (V2 dus...) niet juist was betreffende dit punt.

6043093919_fd57d50649.jpg

Voila de roller is ook gereed van mezelf.
Hopelijk vandaag de electronica inbouwen, en wat verf uithalen voor de body.
Morgen body spuiten en hopelijk het weekend testen ermee :)

Ik zou graag nieuwe banden kopen, maar elke velgen kan ik gebruiken op de Asso SC10 4x4?

Op de site van Apexmodels staan enkele shortcourse velgen, allemaal volgens mij van HPI... Passen deze erop?

nee, je zit met offset.

je moet echt velgen voor de sc10 4x4 hebben.

jconcepts heeft de rulux voor deze auto.. ( en binnenkort nog een nieuwere versie 3mm breder )
Asso velgen zelf natuurlijk.
DE racing heeft goede velgen

Ik gebruik traxxas pinions op m'n durango. Had eerst robitronic pinions van 8€ en die waren direct versleten. Dan maar traxxas van 3€ geprobeerd en die gaat nog steeds mee?

traxxas pinions vind ik de grootste rommel die er is ( maar menigen verschillen ) . maakt ook enorm herrrie.

zelf kies ik voor RRP robinson racing products.

Ahh ok dank je wel Murky
Zal ik eens verder moeten zoeken :(

Enig idee hier in de buurt waar ik die dingen kan vastkrijgen?

Heb op de slash een traxxas pinion :D
Geen probleem mee

Op de Cougar en Durango had ik er van Losi / RRP / Robitronic en nergens last van gehad :$

Paypal => Check
Liquidrc => geen ervaring mee! Hoe valt dat mee qua verzending / kosten / etc...

meestal binnen een week in huis. verzendkosten zijn 1 dollar ongeacht wat je besteld.
site is nu een stuk sneller dan voorheen.

prima site waar ik al enkele honderden euro's besteed heb

Back