Team Associated SC10 4X4

Je ziet waar de lager gezeten heeft dus tis al een oudje. Nou slijtage is er niets te zien, prachtig toch;)

jaja ik heb die 50 packs niet uitgewisseld op de plank ik de slaapkamer :p

echt nergens bespeur ik slijtage, niet op de pully's, idler gears, whatever

Een ritje naar HK Modellbau is nooit goed voor mij :D

81656491.jpg

Dit maal zei de sympathieke gast van HK: I hope you have a car that's big enough :D

even 5 minuten de tijd nemen om de mesh goed af te stellen.

gefeliciteerd met je wagen, nu nog ff bouwen

edit: een tweede? of issie voor een ander?

Inderdaad, bouwen zal normaal voor zondag zijn.

Al wil ik eneens die HD slipper erop zetten, die verwacht ik ergens in de loop van volgende week...

die HD slipperpad kan makkelijk later. gewoon de slipper bouwen volgens boekje. en de slipper vast draaien. crank it up !

die HD slipperpad kan makkelijk later. gewoon de slipper bouwen volgens boekje. en de slipper vast draaien. crank it up !

Ow super Murky, dan begin ik er zeker aan :D
Slipper zo vast mogelijk dan en later de HD erop zetten... Moest aan de binnenzijde zeker?

jep.
dus als je de kap eraf haalt en je kijkt tegen je slipper assembly aan, de eerste pad die je tegen komt met demonteren is de HD pad. ( dus de buitenste )

Hmmmm

Na wat lezen blijkt dus mijn beschikbare ACE 1015 een te korte draad te hebben :(
Wat zouden jullie doen, een verlengstukje gaan halen of bvb een Savox 1257tg of 1256tg te steken?

een verlengkabeltje werkt prima of je kan de layout kiezen zoals ik gedaan heb. ( ik heb ook de ace 1015 erin zitten )
Ik gebruik nu de lexaan underbody van AE en heb de ontvangerbak achterin dus weg gehaald.

en zo heb je een iets betere verdeling van het gewicht in de auto

e1dbfl.jpg

Back