Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Snap trouwens je opmerking niet van hogere kv / kleinere lipo's niet :$
Warmte kan je opmeten en in de hand werken aan de hand van gearing / instellingen etc... Dat is zoals Murky zegt even zoeken.
Maar de limiet is dus 2s begrijp ik ondertussen bij deze races
Met het goede weer van vandzag nog eens gaan rijden met de asso.
Na wat zwaarder gaan in shockolie (40 voor en 35 achter) helt de auto niet meer zo hard over. Er moet wel nog iets gedaan worden aan de wegligging, maar weet nog niet goed wat...
Nu, ik kom vooral topsnelheid te kort en wou het oplossen door de pinion een tand hoger te nemen. Maar een 15T past niet door dat gat? Of heb ik niet hard genoeg geprobeerd?
Heb wel nog een kleinere spur, had ik even niet aan gedacht, deze is 58T geloof ik, maar zou toch ook graag een grotere pinion steken...
De buggy's schieten mij om de oren op het rechte stuk, om daarna in de weg te rijden van mijn ubercoole shortcourse.
Iemand een oplossing?
Wat je ook nog wel ziet zijn setups met bijv 6s 1400kv of mogelijk nog lager in buggys,
....
Maar het grootste stuk 'efficiency' valt dus eigenlijk te behalen door gewoon dus lagere kv hogere voltage te gebruiken..
Grts