Team Magic G4s topic

• Topicstarter Topicstarter alfaracer
  • Startdatum Startdatum
A

alfaracer

Guest
Vandaag besteld bij The Border:
de 1:10 Nitro european champion . Laten we hier vooral ideeën en set-ups / ervaringen uitwisselen !
Le%20Mans%20G4%20-1024_6.jpg

Ik vind het een hele mooie auto( waarom heb ik nu ook geen geld :? )

juist, dat was die combodeal van afgelopen vrijdagavond. Dus met de Sirio Evo3, met een gratis Lexus250 body en een T-shirt van TM.
Ik vindt het een hele mooie auto, en ik ben altijd al zo iemand geweest met een voorliefde voor iets anders , geen logische keuze.
Logisch was wellicht een XRay NT of zoiets.
Anyway er komt iets aparts binnenkort met de post, en dan kan ik weer lekker gaan bouwen 8)
Foto's volgen , uiteraard.

alfaracer zei:
Ik vindt het een hele mooie auto, en ik ben altijd al zo iemand geweest met een voorliefde voor iets anders , geen logische keuze.
Logisch was wellicht een XRay NT of zoiets.
Haha, zo ben ik ook, altijd nieuwe of andere dingen proberen (in de RC dan he :D ).

Ik rij al anderhalf jaar met zijn voorganger, de G4 Evo, en ben echt zeer te spreken over de auto en Team Magic over het algemeen. Ook heb ik de Sirio Evo 3 ook die bevalt me meer dan uitstekend, het is een zeer snelle en betrouwbare motor, loopt altijd en makkelijk af te stellen.
Ik vond de aanbieding van The Border ook zeer aanlokkelijk maar als arme student moet ik nog maar een paar jaartjes doen met mijn G4, die overigens nog erg veel potentie heeft, alleen ik ben de beperkende factor in zijn snelheid.
Ik kijk uit naar foto's.

Vandaag een grote doos ontvangen per post, en wat zat erin :

een kleinere , mooie doos:
img1434editedeg5.jpg

met daarin prachtig verpakt, een bijzondere auto:

img1435editedyc2.jpg

mooi compleet, met zelfs een "screw"-box:

img1438editedhk5.jpg

en daarbij een T-shirt - body (Nemesis, Lexus was op),- en de motor Sirio .12 EVO3:

img1439editedrg5.jpg

bouwverslag volgt, maar kan nog wel even duren (druk,druk) :)

(als iemand de foto's er rechtstreeks op kan zetten ?? :roll: )

Naar het schijnt zijn de onderdelen moeilijk te krijgen. Als Border ze niet heeft is de levertermijn vele weken. Wel een nadeel.

Nu maar hopen dat het even goed materiaal is als hun startboxen. :-)

potloodslijper zei:
Die levering is wel zeer netjes!

Eerlijk? Ik vind het allemaal wat speelgoedachtig verpakt. Maar dat zegt natuurlijk niets over de kwaliteit van de auto zelf. Zal wel meevallen denk ik.

Ehhh.. Europees Kampioen 2006, tweede in de pre-worlds 2007: die auto is absoluut geen speelgoed en een heel competatieve 1:10 nitro touringcar!

Ziet er goed uit hoor! Ben benieuwd naar het eindresultaat.

* heb trouwens je foto's aangepast, zodat ze direct in je post te zien zijn *

Ik vind het juist proffesioneel verpakt. Niks moeilijk doen, alles overzichtelijk. Mooi ook zo'n schroevenbakje, jammer dat dat chassis niet standaard van carbon is. dit lijkt mij zo zwaar???

Ik ken toch geen enkele brandstofauto met een chassis van carbon hoor...

Back