Je kan het hier gaan volgen.
Dacht eerst de Me 109 Zwillinge te bouwen in de winter, echter komt dit wat duur uit, voorlopig, moet ik het het ook maar doen met een schamel restantje van mijn inkomen.
Mits ik de motor van de F4F Wildkat en ESC ter beschikking krijg doordat ik deze buiten gebruik stel, dacht ik er over om een P 40 te bouwen.
Een toestel dat mij aanspreekt, maar het is op de markt zo duur, vind Het raar waarom deze zo duur zijn, misschien dat het veel gekochte toestellen zijn?
http://
Dit moet het dan worden.
Wederom vertrekkend van een bouwplan voor rubber motor en een van een P 40 van 235 cm ga ik net als vroeger aan het werk.
Het word electrisch, dus aanpassingen zijn nodig.
De motor moet berijkbaar zijn voor eventuele vervanging bij defect of vervanging voor een zwaardere.
Cokpit moet afneembaar worden gemaakt voor vervanging Lipo, wingspan wordt ongeveer 110 cm.
Eens kijken of ik veel pluimen heb verloren in 30 Jaar.
Het zal een vast landingsgestel hebben, of het landingsgestel van mijn huidige P 38 is misschien mogelijk voor dit toestel.
Het zal minimaal een 4 kanaals besturing hebben, tenzij de retrakts ingebouwd worden.
Ga een dezer dagen aan de slag, aanpassen van de ribben op kiel en staart, een gewoon vlakke plank gaat niet lukken zoals bij een rubber model.
Kan ik afleiden van die van 235 cm.
Ook een vlakke onderzijde van het profiel komt niet ter sprake, dus nog een beetje opzoekwerk voor de boeg.
Gelukkig heb ik nu internet, heel wat anders als 30 jaar geleden.
Zal een dezer wel het aangepaste plan scannen en laten zien.
Kommentaar is welkom hoor!
Ben ook niet God.
Johan.
Dacht eerst de Me 109 Zwillinge te bouwen in de winter, echter komt dit wat duur uit, voorlopig, moet ik het het ook maar doen met een schamel restantje van mijn inkomen.
Mits ik de motor van de F4F Wildkat en ESC ter beschikking krijg doordat ik deze buiten gebruik stel, dacht ik er over om een P 40 te bouwen.
Een toestel dat mij aanspreekt, maar het is op de markt zo duur, vind Het raar waarom deze zo duur zijn, misschien dat het veel gekochte toestellen zijn?
http://

Dit moet het dan worden.
Wederom vertrekkend van een bouwplan voor rubber motor en een van een P 40 van 235 cm ga ik net als vroeger aan het werk.
Het word electrisch, dus aanpassingen zijn nodig.
De motor moet berijkbaar zijn voor eventuele vervanging bij defect of vervanging voor een zwaardere.
Cokpit moet afneembaar worden gemaakt voor vervanging Lipo, wingspan wordt ongeveer 110 cm.
Eens kijken of ik veel pluimen heb verloren in 30 Jaar.
Het zal een vast landingsgestel hebben, of het landingsgestel van mijn huidige P 38 is misschien mogelijk voor dit toestel.
Het zal minimaal een 4 kanaals besturing hebben, tenzij de retrakts ingebouwd worden.
Ga een dezer dagen aan de slag, aanpassen van de ribben op kiel en staart, een gewoon vlakke plank gaat niet lukken zoals bij een rubber model.
Kan ik afleiden van die van 235 cm.
Ook een vlakke onderzijde van het profiel komt niet ter sprake, dus nog een beetje opzoekwerk voor de boeg.
Gelukkig heb ik nu internet, heel wat anders als 30 jaar geleden.
Zal een dezer wel het aangepaste plan scannen en laten zien.
Kommentaar is welkom hoor!
Ben ook niet God.
Johan.