DirkSchipper
Forum veteraan
Mooi man.
Is de vleugel echt recht gebleven?
Is de vleugel echt recht gebleven?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bijna klaar met inpakken.
Het hele kistje zit in het kraftpapier, ik heb 40grams gebruikt en de stevigheid is flink toegenomen.
Nu nog licht schuren met p400 en dan kan de primer er op.
Het is zeker een leuke manier van bouwen, het is erg snel, redelijk stevig, goed af te werken en erg licht.Het ziet er aanstekelijk leuk uit, ik bedoel, de manier van bouwen lijkt me ook wel wat.
Het is dat bruine papier tbv inpakken, papieren zakjes of om je boeken mee te kaften.Dat kraftpapier, is dat het spul waar je vroeger als kind op school een vlieger van maakte?
.ik zie dat op mijn account slechts 2 sterren aan je bouwdraadje zijn gegeven. Ik heb dat niet bewust gedaan. Ik zie ook dat meerdere draadjes die ik gisteren met mijn nieuwe windows 8.1 laptop heb bezocht, volledig willekeurig en door mij onopgemerkt zijn gewaardeerd met sterren. Zelfs mijn eigen bouwdraadjes! Alleen in de politiek kan je politiek verantwoord op jezelf stemmen.
Ik baal hier van, en weet niet hoe het komt.
uuhh..., ik heb eigenlijk geen flauw idee.Wat voor gewicht gaat je Heinkel krijgen ?
Ik heb even gekeken...
Spanwijdte is 840 mm
Gewicht (zoals tie nu is) 215 gram![]()
Primer van de Action, deze is niet op waterbasis.Waterbasis primer?
Primer van de Action, deze is niet op waterbasis.