Tekeningen om te frezen

als je even hier kijkt dan kun je de kleine pdf ervan zien iets naar beneden gescrolld ..

Pitts M12 26% plans available soon

net gekeken maar waar ik hem in pdf vandaan had dat bestaat niet meer , website is opgeheven .

ik heb hem overgetekend in cad en gezorgt dat hij te bouwen is .
dit vergt vele uren tekenwerk dus zomaar vrijgeven van mijn tekeningen ben ik niet zo dol op .
nhiet om flauw te doen hoor , maar ik heb al vele malen om tekeningen gevraagd op diverse fora maar niemand lijkt mee te willen werken .

lijkt wel of het taboe is soms .
ik deel mijn tekeningen met mensen als ik er zelf op zijn minst kosteloos een frees setje voor terug krijg .
deze leg ik dan op de plank in een doos en in de wintermaanden ga ik hier mee aan de slag .

de ene hand wast de andere toch ;-)

PB verzonden.

Ik heb dus nog GEEN freesmachine waar ik modellen op kan frezen..
En zoals het er nu uitziet zal dat ook niet snel gebeuren...

M'n neef is wel een grote aan het bouwen, maar ik weet niet hoeveel "toegang" ik krijg en waneer hij klaar is. (Hij is al wel echt aan het bouwen).

@ultim@te: Ik zal je tzt wel een PB sturen en kijken wat er te regelen valt.

wat voor tekening kompleet in g-code zoek je ? ik heb er diverse zowel trainers, indoor en ook een toestel voor een 26cc motor en ook depron toestelen.
ik heb ze zelf getekend ( op één na ) .
En je mag ze zo hebben, doe er mee wat je wilt, de frees data zijn alleen wel voor een frees met een radius van 1,2 mm, ook deze frees bestanden ( G-codes ) mag je zo hebben.
vindt het wel leuk als een ander mijn vliegtuigen maakt, waarom alles voor jezelf houden ??
en als je deze wilt verkopen........... sucses er mee.

hey r2d2 , ik heb jou ook al aan diverse tekeningen geholpen en jij mij ook toch ?
ik weet alleen niet hoe dat met die pits zat , had jij die nu ook van mij , nee toch ??

mvg eric

Back