Tekno SCT410 4x4 shortcourse

@ RC-Muppet terug: ja, je moet er alleen wat uitsparingen uitknippen of dremelen, waardoor de nerfbars en andere uitsteeksels dan passen, heel gemakkelijk.

Ik vergeet te vertellen dat je em dan of met klitteband, of met de bodyposts van de EB48 moet bevestigen.

heeft er iemand een idee welke olie er best in de diffs gaat (voor, achter en midden)
en ook in de veren voor en achter ?
(kunstgras setup met gele mini spikes op het BRCC circuit)
ga hier een mijn kit starten en doe liever ineens de correcte olie erin, zou handig zijn :)

Bijna een jaar verder en nog steeds maar 1 onderdeel kapot van de orginele kit, en ik heb er toch een hele hoop mee gereden!
1 achterasje, waar hebben we het over!!!
2ce1ypv.jpg

Het zou zeer zeker een goeie bash-auto kunnen zijn, maar bashers geven er meestal niet bijna 400 euro aan uit voor een lege kit, zonder body en zonder wielen/banden, die ze ook nog es zelf moeten bouwen, en electronica inbouwen/kopen.
Bashers kopen eerder een rtr, dus met motor en al, kompleet.
De mensen die hier postten hebben em volgens mij puur voor wedstrijden, maar 1/10 buggies zijn populairder en er zijn daar ook meer wedstrijden voor.
Ik denk dat dat allemaal meespeelt.

Ik ben dus een doorgewinterde basher, heb mijn SC410 nu anderhalf jaar en nog niks gebroken. Wel veel foutjes gemaakt waar mijn tenen van omhoog krommen :) ECHT helemaal niks gebroken/ gebogen

Welke pinion types/ merken passen er op de tekno sct? Passen die van traxxas of hpi ook gewoon, of heeft tekno een ander pinion nodig? En welk merk dustcover past erop?

Je moet een mod 1 pinion monteren voor 5 mm as, die wordt ook op alle 1/8 electro modellen gebruikt maar dus niet bij traxxas.
Een dustcover voor de pinion bestaat niet orgineel, maar het zou kunnen dat: https://www.facebook.com/SBdesisgns/
er 1 voor jou kan maken (3d printing)

Laatst bewerkt:
Dank je, ik bedoelde met de dustcover; welke dustcover past over de tekno sct. Heb nu alleen de buggy body ervoor, maar die ventileert minder dan een dustcover

I had eerst een cover van Dusty Motors (via ebay) zelf aangepast dat ie op mn Tekno past, dus hij is niet orgineel voor Tekno!!!
Maar laatst zag ik een cover speciaal voor Tekno op Aliexpress, dus die maar gekocht en gemonteerd, past goed.
Op Aliexpress de zoekfunctie gebruiken en Tekno invoeren, dan vindt je em zo!!!

Back